retail Geplaatst: 29 september 2009 retail 1,4k 105 Geplaatst: 29 september 2009 Er zou deze maand een stukje van mij in de div. KvK krantjes staan maar tot mijn teleurstelling staat dit deze maand niet in de uitgave Amsterdam. Staat het stukje wel in de andere uitgaven en zo ja kan iemand mij dat mailen? Bij voorbaat dank. Link naar reactie
ironny Geplaatst: 29 september 2009 ironny 922 178 Geplaatst: 29 september 2009 hoi René, Mijn vrouw zeg altijd dat ik niet kan zoeken dus het kan aan mij liggen ;D, maar na 2x bladeren kom ik je naam niet tegen. regio zuid oost brabant. waar gaat het over? mvgr ronny www.bofatelefoondienst.nl Link naar reactie
retail Geplaatst: 29 september 2009 Auteur retail 1,4k 105 Geplaatst: 29 september 2009 hoi René, Mijn vrouw zeg altijd dat ik niet kan zoeken dus het kan aan mij liggen ;D, maar na 2x bladeren kom ik je naam niet tegen. regio zuid oost brabant. waar gaat het over? mvgr ronny Het gaat over 5 tips voor de autonome detailhandel om te overleven tegen de winkelketens. Link naar reactie
ironny Geplaatst: 29 september 2009 ironny 922 178 Geplaatst: 29 september 2009 nog eens geprobeerd maar ik kan het niet vinden in mijn krant. overigens neem ik aan dat je met deze maand de maand September nog bedoelt? die van okt heb ik nog niet binnen. helaas kan ik je niet verblijden gr ronny www.bofatelefoondienst.nl Link naar reactie
Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 29 september 2009 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 29 september 2009 Er zou.... En wat zegt degene bij de KvK die dat met jou afgestemd heeft? Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
R.I.P. | Peter Bonjernoor Geplaatst: 29 september 2009 R.I.P. | Peter Bonjernoor 8,7k 582 Geplaatst: 29 september 2009 KvK Krant? Wat is dat? Nog nooit gehad... ;) IN MEMORIAM Link naar reactie
retail Geplaatst: 29 september 2009 Auteur retail 1,4k 105 Geplaatst: 29 september 2009 Er zou.... En wat zegt degene bij de KvK die dat met jou afgestemd heeft? Ga ik maar eens even bellen, want het ziet er somber uit. ;D Was wel erg benieuwd wat de impact van zo'n stukje tekst in de KvK krant zou zijn. Link naar reactie
Maarten Geplaatst: 29 september 2009 Maarten 1,1k 80 Geplaatst: 29 september 2009 Was wel erg benieuwd wat de impact van zo'n stukje tekst in de KvK krant zou zijn. Als je hier op HigherLevel een column schrijft levert je dat wellicht meer lezers op :) https://www.sslcertificaten.nl | https://www.cryptoshop.nl Link naar reactie
Gast Geplaatst: 29 september 2009 Gast Geplaatst: 29 september 2009 Ik heb in ieder geval al 1 klant van het stukje van me in de KVK Oost-Nederland van vandaag. Regelmatig hier zijn levert misschien wel meer op ja :) Link naar reactie
Joost Rietveld Geplaatst: 29 september 2009 Joost Rietveld Moderator 22,6k 2274 Geplaatst: 29 september 2009 Regelmatig hier zijn levert misschien wel meer op ja :) die nieuwe foto ook ;) ;D DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie
Frans Sijtsma Geplaatst: 29 september 2009 Frans Sijtsma 8,5k 776 Geplaatst: 29 september 2009 die nieuwe foto ook ;) ;D Off-topic: Dan zal het bij Jeroen helemaal stormlopen ;D Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic Link naar reactie
retail Geplaatst: 1 oktober 2009 Auteur retail 1,4k 105 Geplaatst: 1 oktober 2009 Artikel komt in het november nummer kreeg ik net doorgegeven. Probleem weer opgelost. Link naar reactie
ironny Geplaatst: 1 oktober 2009 ironny 922 178 Geplaatst: 1 oktober 2009 ik hou het voor je in de gaten.. gr ronny www.bofatelefoondienst.nl Link naar reactie
Cruisebabe Geplaatst: 1 oktober 2009 Cruisebabe 277 9 Geplaatst: 1 oktober 2009 Artikel komt in het november nummer kreeg ik net doorgegeven. Probleem weer opgelost. Als het goed is horen ze een exemplaar naar je toe te sturen. :) If at first you don't succeed try again Link naar reactie
retail Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur retail 1,4k 105 Geplaatst: 20 oktober 2009 Het stukje staat er in (regio Amsterdam), nu kijken wat de respons gaat worden. Ik hou jullie op de hoogte qua bezoekers aantallen op de website en de evt. klanten n.a.v. de Kamerkrant. Link naar reactie
henkh Geplaatst: 20 oktober 2009 henkh 3,7k 325 Geplaatst: 20 oktober 2009 Het stukje staat er in (regio Amsterdam), nu kijken wat de respons gaat worden. ook in de regio rotterdam staat het er in, moest gelijk aan dit topic denken toen ik het zag. Link naar reactie
llevering Geplaatst: 20 oktober 2009 llevering 87 5 Geplaatst: 20 oktober 2009 Nou ik dacht dat ik het krantje aandachtig las, maar ik had er overheen gekeken (ook omdat ik niet iets met (fysieke) winkels doe). Kort maar helder stukje in ieder geval! Link naar reactie
melvin1983 Geplaatst: 20 oktober 2009 melvin1983 96 1 Geplaatst: 20 oktober 2009 Hey René, Ik kreeg vandaag het krantje binnen, en zag direct jouw foto. Handige tips van je ook. Groet, Melvin Link naar reactie
willemj Geplaatst: 21 oktober 2009 willemj 3,3k 192 Geplaatst: 21 oktober 2009 Kvk krant nog net kunnen redden van de oud papierberg om te kijken en ja je staat ook in het krantje voor regio Haaglanden en Rijnland. Pagina 17 rechtsonder op blauwe achtergrond. Goede plek dus (links is reclame en de rechterzijde van de rechterpagina zie je ook tijdens het bladeren) en opvallende achtergrond kleur. Ben benieuwd naar het effect op je bezoekersaantallen. Link naar reactie
John B Geplaatst: 21 oktober 2009 John B 2,8k 259 Geplaatst: 21 oktober 2009 Hallo René, Stukje inmiddels ook gezien en gelezen. Kort, krachtig en duidelijk. En grappig: "Van Zandwijk geeft vier tips" en daarna volgen ... 5 tips. Geheel in de stijl van de kleine middenstander: "Mag het iets meer zijn?" 8) Groet en succes met het afhandelen van alle extra aanvragen. John Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen