Graag wat feedback over onze website. Alle feedback/informatie is welkom.
Doel van onze website is om op een eenvoudige manier te laten zien wat voor jurken we in onze collectie hebben.
En we willen doormiddel van SEO mensen naar onze website krijgen.
Op technisch vlak zijn we ons van de volgende punten bewust:
* Positionering van de foto slide en met name de balken er onder (Firefox (misschien ook oude IE??) geven deze niet goed weer)
* gebruik van Iframes op onze collectie pagina (lijkt me geen probleem, omdat het voornamelijk om foto's gaat. En de tekst niet ge-indexeerd is. Voor de zekerheid zal ik de iframe bestanden een noindex meegeven)
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
We hebben de website zelf uitgedacht en ontworpen. We hebben aan vrienden en familie om feedback gevraagd en aan de hand daarvan een aantal aanpassingen en verbeteringen gemaakt.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
We willen bruiden een betaalbare jurk aanbieden.
We verkopen een aantal jurken van bekende labels die bij ons al snel enkele honderden (200-500) euro's goedkoper zijn bij ons. En we hebben een aantal jurken van minder bekende merken. Vaak simpele jurken. Deze kosten over het algemeen tussen de 200 en 500 euro (niet heel erg duur voor een nieuwe bruidsjurk).
We kunnen de jurken zo goedkoop aanbieden omdat we vanuit huis werken en daarom geen vaste kosten (winkelpand) hebben.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Zie vorige stukje tekst.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Alles is welkom. O.a. over de website, de teksten, foto's, omschrijving van de jurken, technisch, is er nog meer?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Bruidsmode Mariska
Bruidsmode Mariska
Omschrijving van je concept:
Hallo allemaal,
Graag wat feedback over onze website. Alle feedback/informatie is welkom.
Doel van onze website is om op een eenvoudige manier te laten zien wat voor jurken we in onze collectie hebben.
En we willen doormiddel van SEO mensen naar onze website krijgen.
Op technisch vlak zijn we ons van de volgende punten bewust:
* Positionering van de foto slide en met name de balken er onder (Firefox (misschien ook oude IE??) geven deze niet goed weer)
* gebruik van Iframes op onze collectie pagina (lijkt me geen probleem, omdat het voornamelijk om foto's gaat. En de tekst niet ge-indexeerd is. Voor de zekerheid zal ik de iframe bestanden een noindex meegeven)
Link naar onze website: http://www.bruidsmodemariska.nl
Alvast bedankt!
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
We hebben de website zelf uitgedacht en ontworpen. We hebben aan vrienden en familie om feedback gevraagd en aan de hand daarvan een aantal aanpassingen en verbeteringen gemaakt.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
We willen bruiden een betaalbare jurk aanbieden.
We verkopen een aantal jurken van bekende labels die bij ons al snel enkele honderden (200-500) euro's goedkoper zijn bij ons. En we hebben een aantal jurken van minder bekende merken. Vaak simpele jurken. Deze kosten over het algemeen tussen de 200 en 500 euro (niet heel erg duur voor een nieuwe bruidsjurk).
We kunnen de jurken zo goedkoop aanbieden omdat we vanuit huis werken en daarom geen vaste kosten (winkelpand) hebben.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Zie vorige stukje tekst.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Alles is welkom. O.a. over de website, de teksten, foto's, omschrijving van de jurken, technisch, is er nog meer?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/23231-wat-vinden-jullie-van-mijn-bruidsmode-website/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag