Geplaatst: 23 november 200915 j Marcel (Up) 1.5k berichten 8 Trofeeën 314 Reputatie test gelukt, tekst niet ok... Column : "Wat kun je feitelijk en emotioneel verwachten als je besluit te stoppen"
Geplaatst: 23 november 200915 j Marcel (Up) 1.5k berichten 8 Trofeeën 314 Reputatie Auteur nog niet.. Column : "Wat kun je feitelijk en emotioneel verwachten als je besluit te stoppen"
Geplaatst: 23 november 200915 j Marcel (Up) 1.5k berichten 8 Trofeeën 314 Reputatie Auteur mmmhhhhh.... Column : "Wat kun je feitelijk en emotioneel verwachten als je besluit te stoppen"
Geplaatst: 23 november 200915 j Marcel (Up) 1.5k berichten 8 Trofeeën 314 Reputatie Auteur ... Column : "Wat kun je feitelijk en emotioneel verwachten als je besluit te stoppen"
Geplaatst: 23 november 200915 j Marcel (Up) 1.5k berichten 8 Trofeeën 314 Reputatie Auteur bijna..... Column : "Wat kun je feitelijk en emotioneel verwachten als je besluit te stoppen"
Geplaatst: 23 november 200915 j Jeroen Bakker 9.9k berichten 8 Trofeeën 462 Reputatie Inmiddels helemaal? :)
Geplaatst: 24 november 200915 j Marcel (Up) 1.5k berichten 8 Trofeeën 314 Reputatie Auteur Nee.... dit duurt nog wel even..... Hahahaha ! Om iets goeds weg te zetten, heb je soms heel veel testen nodig, en niet altijd tijd ! Ik test met platte tekst met daarin verwijzingen / url enzo. Ik loop het na en zie fouten, en verwijder weer. Maar in die paar seconden van plaatsen, zien anderen het ook. Wanneer je een beter idee hebt, graag ! Anders moet ik iedere avond wachten tot er zo min mogelijk leden/ bezoekers zijn, om de kans op vooraf lezen te verkleinen.... ;D ;D Groet, een lerende digibeet..... :-\ ;) Column : "Wat kun je feitelijk en emotioneel verwachten als je besluit te stoppen"
Geplaatst: 24 november 200915 j Jeroen Bakker 9.9k berichten 8 Trofeeën 462 Reputatie De knop "Bekijk preview" gebruiken, i.p.v. "Bericht plaatsen"?
Geplaatst: 24 november 200915 j Marcel (Up) 1.5k berichten 8 Trofeeën 314 Reputatie Auteur Potverjandubbeltjeseneenpotjestatiegeld..... Da's ook een idee ! Column : "Wat kun je feitelijk en emotioneel verwachten als je besluit te stoppen"
Geplaatst: 24 november 200915 j Cruisebabe 277 berichten 8 Trofeeën 9 Reputatie ;D If at first you don't succeed try again
Geplaatst: 25 november 200915 j Marcel (Up) 1.5k berichten 8 Trofeeën 314 Reputatie Auteur Nee, want via preview zie je de url niet daadwerkelijk (of je een fout gemaakt hebt), en wordt dus geplaatst. Maar ik kom er wel uit hoor ! ;D Alleen niet meer vanavond... Wordt wel een goed stuk .... ??? Column : "Wat kun je feitelijk en emotioneel verwachten als je besluit te stoppen"
Geplaatst: 25 november 200915 j Frans Sijtsma 8.5k berichten 9 Trofeeën 776 Reputatie Jawel hoor, via preview (en dan naar boven scrollen) zie je het bericht zoals het uiteindelijk geplaatst wordt. Dus url's met een [ url]-tag zie je in de uiteindelijke vorm Frans Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic
Geplaatst: 25 november 200915 j Henri Kroeze 1.4k berichten 8 Trofeeën 174 Reputatie En zo maak je een nette url verwijzing: {url=http://www.desitewaarnaarjewiltlinken.nl}de tekst die getoond wordt in je bericht{/url} En dan nog even de '{' en '}' vervangen door 'vierkante '[' en ']' haken. ... doet leuke dingen op internet ...
Geplaatst: 25 november 200915 j Bazzio 1.7k berichten 1 Solutions 8 Trofeeën 105 Reputatie Op 25-11-2009 om 07:18, Frans Sijtsma zei: Jawel hoor, via preview (en dan naar boven scrollen) zie je het bericht zoals het uiteindelijk geplaatst wordt. Dus url's met een [ url]-tag zie je in de uiteindelijke vorm Frans staat er niet ergens in de help of onder een andere knop een lijst met php-code's? (op een ander forum zie ik dat wel, evene aanklikken en je kan er precies uitpakken wat je nodig hebt) overigens mooi voorbeeld van Henri! ;) "zoek het maar uit"
Geplaatst: 25 november 200915 j Jeroen Bakker 9.9k berichten 8 Trofeeën 462 Reputatie Op 25-11-2009 om 12:39, Bas zei: staat er niet ergens in de help of onder een andere knop een lijst met php-code's? Het zijn UBB-codes, en je ziet ze allemaal op een rij wanneer je een bericht typt (de codes zitten namelijk onder de icoontjes/knopjes naast "Voeg codes toe:".
Geplaatst: 25 november 200915 j Bazzio 1.7k berichten 1 Solutions 8 Trofeeën 105 Reputatie dank Jeroen, ik scheld die codes altijd verkeerd uit. die onder de knopjes had ik wel gezien, ik had gedacht dat er wellicht nog meer mogelijkheden waren. ;D "zoek het maar uit"
Geplaatst: 29 september 201014 j pas433 24 berichten 2 Trofeeën -5 Reputatie als we het over templates hebben dit kwam ik nog tegen ??? vinden jullie hiervan dan ...?? ;D Mod edit: linkdump verwijderd en het heeft ook helemaal niets met een testbericht van doen. www.merkkledingworld.nl www.merkkledingworld.com
Geplaatst: 29 september 201014 j mycol 20 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Testing van de mogelijkheden. MyCol.nl - Verzamel & Deel
Geplaatst: 29 september 201014 j mycol 20 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Kijken hoe de smillies werken >;( 8) ::) MyCol.nl - Verzamel & Deel
Geplaatst: 29 september 201014 j mycol 20 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie linktest MyCol.nl - Verzamel & Deel
Marcel (Up)
test gelukt, tekst niet ok...