Bedrijfspresentatie van mijn webdesign en development bedrijf. De website is het visitekaartje voor dit bedrijf.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Logo laten ontwerpen en een kleurvoorstel.
Template gemaakt en teksten geschreven.
Informatie opgehakt in korte, duidelijke blokken (vragen van de klant, oplossingen van ons, paar technische kreten)
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
De website moet op een laagdrempelige manier klanten aanspreken die wellicht niet veel kennis van internet en websites hebben. Deze mensen moeten via de website vertrouwen krijgen in mijn kennen en kunnen.
Zowel voor nieuwbouw websites of voor sites die reeds enige tijd bestaan maar niet helemaal meer voldoen aan de laatste stand der techniek.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Bewust heb ik veel technische termen vermeden, maar wel de belangrijkste aandachtspunten beschreven die zorgen voor 'een website die werkt'. Veel concullega's vervallen in veel technische termen of vertellen helemaal niets over het hoe en wat van het bouwen van een website.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Henri Kroeze
Henri Kroeze
Omschrijving van je concept:
Bedrijfspresentatie van mijn webdesign en development bedrijf. De website is het visitekaartje voor dit bedrijf.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Logo laten ontwerpen en een kleurvoorstel.
Template gemaakt en teksten geschreven.
Informatie opgehakt in korte, duidelijke blokken (vragen van de klant, oplossingen van ons, paar technische kreten)
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
De website moet op een laagdrempelige manier klanten aanspreken die wellicht niet veel kennis van internet en websites hebben. Deze mensen moeten via de website vertrouwen krijgen in mijn kennen en kunnen.
Zowel voor nieuwbouw websites of voor sites die reeds enige tijd bestaan maar niet helemaal meer voldoen aan de laatste stand der techniek.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Bewust heb ik veel technische termen vermeden, maar wel de belangrijkste aandachtspunten beschreven die zorgen voor 'een website die werkt'. Veel concullega's vervallen in veel technische termen of vertellen helemaal niets over het hoe en wat van het bouwen van een website.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Zijn de teksten duidelijk?
Niet te bondig of wellicht te uitgebreid?
Staat er voldoende informatie op?
Triggert het om contact op te nemen?
Website: www.kroeze-webdesign.nl
... doet leuke dingen op internet ...
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24604-website-voor-website-bouwer/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
20 antwoorden op deze vraag