Voor een bepaalde dienst stuur ik vooraf de factuur. Het gaat om kleine bedragen en alles verloopt via e-mail. Na betaling ontvangt de opdrachtgever het product.
Nu heb ik een onbetaalde factuur. Ik heb al een keer een herinnering gestuurd en daar geen reactie op gehad. Hoe ga ik verder mee om? Moet ik nogmaals een herinnering sturen? Hoe verwerk ik in de administratie dat deze onbetaald is (en blijft).
Persoon
Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!
Verberg topic start
Featured Replies
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Persoon
Voor een bepaalde dienst stuur ik vooraf de factuur. Het gaat om kleine bedragen en alles verloopt via e-mail. Na betaling ontvangt de opdrachtgever het product.
Nu heb ik een onbetaalde factuur. Ik heb al een keer een herinnering gestuurd en daar geen reactie op gehad. Hoe ga ik verder mee om? Moet ik nogmaals een herinnering sturen? Hoe verwerk ik in de administratie dat deze onbetaald is (en blijft).
Persoon
Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!