Ik heb zitten twijfelen waar ik mijn vraag moest plaatsen, mijn excuus als ik alsnog verkeerd heb gekozen.
Ik ontwerp en verkoop sieraden.
Alle sieraden worden op de foto gezet en op de website geplaatst.
Een sieraad wordt dan meestal netjes getoond op een halsje.
Nu is het zo dat sommige exclusieve sieraden mooier uitkomen als zij gefotografeerd worden terwijl ze gedragen worden door iemand.
Ik heb een schoonzusje van 15 jaar. Zoals vele 15 jarige zou ze af en toe best eens een zakcentje willen verdienen. Het is een knappe meid en ze vind het altijd wel leuk als ze mooi op de foto staat.
Ik heb het er nog niet met haar over gehad, omdat ik dit eerst zelf eens goed moet overdenken natuurlijk, maar ik zat te denken aan zoiets in de richting van, 5,- per sieraad.
Dat lijkt veel, maar het neemt toch een aantal foto's in beslag voordat het erop staat plus daarbij dat het de ene keer om misschien 1 sieraad gaat en de andere keer om misschien 5. (per maand)
Het gaat puur om de gezelligheid, dat ze zo heel af en toe eens een klusje komt doen waar ze dan handje contantje een klein zakcentje voor krijgt. Zie het als een soort heitje voor een karweitje.
Het geen waar ik mijn vraag over heb is, hoe zit dat voor mij.
Hoe werkt dat in mijn administratie?
Moet ik dat gewoon noteren bij uitgaven, model 5,- inclusief 19% btw, of werkt dat geheel anders?
Kan ik hier ergens wat informatie over vinden?
Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
2lollypop2
2lollypop2
Ik heb zitten twijfelen waar ik mijn vraag moest plaatsen, mijn excuus als ik alsnog verkeerd heb gekozen.
Ik ontwerp en verkoop sieraden.
Alle sieraden worden op de foto gezet en op de website geplaatst.
Een sieraad wordt dan meestal netjes getoond op een halsje.
Nu is het zo dat sommige exclusieve sieraden mooier uitkomen als zij gefotografeerd worden terwijl ze gedragen worden door iemand.
Ik heb een schoonzusje van 15 jaar. Zoals vele 15 jarige zou ze af en toe best eens een zakcentje willen verdienen. Het is een knappe meid en ze vind het altijd wel leuk als ze mooi op de foto staat.
Ik heb het er nog niet met haar over gehad, omdat ik dit eerst zelf eens goed moet overdenken natuurlijk, maar ik zat te denken aan zoiets in de richting van, 5,- per sieraad.
Dat lijkt veel, maar het neemt toch een aantal foto's in beslag voordat het erop staat plus daarbij dat het de ene keer om misschien 1 sieraad gaat en de andere keer om misschien 5. (per maand)
Het gaat puur om de gezelligheid, dat ze zo heel af en toe eens een klusje komt doen waar ze dan handje contantje een klein zakcentje voor krijgt. Zie het als een soort heitje voor een karweitje.
Het geen waar ik mijn vraag over heb is, hoe zit dat voor mij.
Hoe werkt dat in mijn administratie?
Moet ik dat gewoon noteren bij uitgaven, model 5,- inclusief 19% btw, of werkt dat geheel anders?
Kan ik hier ergens wat informatie over vinden?
Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25528-zusje-zakcentje-laten-verdienen-hoe-in-de-administratie-etc/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag