Mijn holding bevat alleen geld en beleggingen en gaat verder geen verplichtingen aan. Toch ben ik verplicht om mijn stukken te deponeren bij de KvK. Voor een beetje creatieve crimineel is het dus eenvoudig om vermogen en adresgegevens van persoonlijke holdings te achterhalen. Ik voel me daarom helemaal niet comfortabel om deze gegevens openbaar te maken.
1. Kan ik onder het deponeren van de stukken uitkomen?
2. Worden de mogelijke straffen ook echt opgelegd (max. 17.000 euro boete)?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ruud Boeve
Ruud Boeve
Hallo,
Mijn holding bevat alleen geld en beleggingen en gaat verder geen verplichtingen aan. Toch ben ik verplicht om mijn stukken te deponeren bij de KvK. Voor een beetje creatieve crimineel is het dus eenvoudig om vermogen en adresgegevens van persoonlijke holdings te achterhalen. Ik voel me daarom helemaal niet comfortabel om deze gegevens openbaar te maken.
1. Kan ik onder het deponeren van de stukken uitkomen?
2. Worden de mogelijke straffen ook echt opgelegd (max. 17.000 euro boete)?
Weet iemand hier meer van?
Alvast bedankt.
Ruud
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25642-deponeren-jaarrekening-holding-bij-kvk/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag