Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
evilman
evilman
Ik heb net een aanbod gekregen om voor een mooi bedrag te adverteren in een blad
met mijn doelgroep.
de oplage is zon 100.000, lezers volgens hun zon 5 keer meer.
om de kosten te kunnen dekken zou 0,0005 procent van die 100.000 lezers 1 product
bij me moeten kopen.
stel dat 1% van de lezers (1000) mn site bezoekt dan moet daarvan 0,05% iets bij me kopen.
minder dan een procent dus.
Het klinkt opzich Enorm haalbaar.. maar ik vraag me dit toch af.
Het is print media. je zit niet met een klik meteen op mn site.. wordt die ene pagina wel gelezen etc.
Ik heb nooit eerder met print geadverteerd maar door de mooie aanbieding en die lage % voor
gelijkspel spelen zie ik het wel zitten. De deadline is vandaag al.
Graag hoor ik wat anderen ervan denken.. of dit goed haalbaar zou zijn om mn kosten eruit te halen
naast de voordelen natuurlijk van naamsbekendheid etc.
Thnx!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25652-print-adverteeraanbieding-deadline-vandaag/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag