Als jong Internationaal Couriers-Express bedrijf, krijg ik nu regelmatig te maken met klanten (ook koeriers) die hardnekkig weigeren te betalen. 3 maanden na factuurdatum en nog steeds maar weer allerlei smoesjes, zakt de moed me in de schoenen. 18.000 euro tegoed voor import opdrachten, waarvan ik zelf de kosten, die ik maak, al heb moeten betalen.
Ik heb mijn rechtsbijstand verzekering ingeschakeld.
Iemand een idee hoe je dit het beste kunt aanpakken, of hoe lang het duurt met hulp van een rechtsbijstand?
Mijn financieele marge om dergelijke tegenvallers op te vangen is beperkt en ik wil kosten wat kost de voortgang van mijn bedrijf niet in gevaar laten brengen. Door zo'n "klant" ( inmiddels wel laten weten dat ik met zijn couriersbedrijf geen zaken meer doe) raak ik flink in de problemen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
rwgraaff
rwgraaff
Hallo Forum lezers,
Als jong Internationaal Couriers-Express bedrijf, krijg ik nu regelmatig te maken met klanten (ook koeriers) die hardnekkig weigeren te betalen. 3 maanden na factuurdatum en nog steeds maar weer allerlei smoesjes, zakt de moed me in de schoenen. 18.000 euro tegoed voor import opdrachten, waarvan ik zelf de kosten, die ik maak, al heb moeten betalen.
Ik heb mijn rechtsbijstand verzekering ingeschakeld.
Iemand een idee hoe je dit het beste kunt aanpakken, of hoe lang het duurt met hulp van een rechtsbijstand?
Mijn financieele marge om dergelijke tegenvallers op te vangen is beperkt en ik wil kosten wat kost de voortgang van mijn bedrijf niet in gevaar laten brengen. Door zo'n "klant" ( inmiddels wel laten weten dat ik met zijn couriersbedrijf geen zaken meer doe) raak ik flink in de problemen.
Graag jullie reactie...
Bedankt ROlf
GFF-EXPRESS-SOLUTIONS
Specialist in far east delivery and pick-up
www.gff-express-solutions.com
info@gff-express-solutions.com
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26014-niet-betalende-klant/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag