Kleine artikelen versturen wij via de brievenbuspost van TNT.
Zo bijlven de verzendkosten voor de klant laag.
Nu komt het soms, maar in mijn ogen te vaak, voor dat een klant na een tijdje aangeeft nog steeds zijn/haar bestelling niet te hebben ontvangen. Ik realiseer me dat TNT wel eens wat kwijtmaakt, maar het is ook een eenvoudige manier voor een klant om de bestelling gratis nogmaals te ontvangen.
Mijn vraag is hoe hiermee om te gaan.
Nu is het zo dat we klant altijd geloven en de bestelling dus opnieuw maken en versturen.
Er is immers geen bewijs aan beide kanten. Maar alle extra kosten zijn voor ons.
Hoe gaan andere webshop-winkeliers hiermee om?
Sturen jullie ook sowieso de bestelling gratis opnieuw?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
headquarters
headquarters
Kleine artikelen versturen wij via de brievenbuspost van TNT.
Zo bijlven de verzendkosten voor de klant laag.
Nu komt het soms, maar in mijn ogen te vaak, voor dat een klant na een tijdje aangeeft nog steeds zijn/haar bestelling niet te hebben ontvangen. Ik realiseer me dat TNT wel eens wat kwijtmaakt, maar het is ook een eenvoudige manier voor een klant om de bestelling gratis nogmaals te ontvangen.
Mijn vraag is hoe hiermee om te gaan.
Nu is het zo dat we klant altijd geloven en de bestelling dus opnieuw maken en versturen.
Er is immers geen bewijs aan beide kanten. Maar alle extra kosten zijn voor ons.
Hoe gaan andere webshop-winkeliers hiermee om?
Sturen jullie ook sowieso de bestelling gratis opnieuw?
T-shirt bedrukken
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26506-wat-als-tnt-de-bestelling-kwijtmaakt/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
35 antwoorden op deze vraag