Ik heb mijn contract al ondertekent. Ik ga vanaf 1 juli 2010 , een autobedrijf beginnen. De huur is 1000 euro per maand. (Contract = 6 maanden , eventueel verlenging van 5 jaar als alles goed gaat.) (grootte: 300 á 330 m2.)
Ik heb zelf van te voren al een beetje gehandeld in auto's hier en daar. Ik vind zelf dat ik genoeg ervaring heb opgebouwd. (20 auto's verkocht)
Ik heb de keuze om eventueel de garage door te verhuren. Dus kan ik eventueel de huur verlagen naar 4 á 500 euro per maand. Maar dan moet ik wel samen met een andere handelaar samen werken.
Ik ga handelen in auto's tussen de 500 en 5000 euro verkoopwaarde.
Mijn vraagjes:
Vinden jullie dat 1000 euro huur per maand normaal is voor een beginnende handelaar ? Of vinden jullie deze bedrag te hoog?
En is het wel verstandig om jou huurprijs aan andere mensen te vertellen als zij erom vragen?
gr
Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Geband account
Geband account
Ik heb mijn contract al ondertekent. Ik ga vanaf 1 juli 2010 , een autobedrijf beginnen. De huur is 1000 euro per maand. (Contract = 6 maanden , eventueel verlenging van 5 jaar als alles goed gaat.) (grootte: 300 á 330 m2.)
Ik heb zelf van te voren al een beetje gehandeld in auto's hier en daar. Ik vind zelf dat ik genoeg ervaring heb opgebouwd. (20 auto's verkocht)
Ik heb de keuze om eventueel de garage door te verhuren. Dus kan ik eventueel de huur verlagen naar 4 á 500 euro per maand. Maar dan moet ik wel samen met een andere handelaar samen werken.
Ik ga handelen in auto's tussen de 500 en 5000 euro verkoopwaarde.
Mijn vraagjes:
Vinden jullie dat 1000 euro huur per maand normaal is voor een beginnende handelaar ? Of vinden jullie deze bedrag te hoog?
En is het wel verstandig om jou huurprijs aan andere mensen te vertellen als zij erom vragen?
gr
Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26840-huur-voor-een-startende-autohandelaar/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
26 antwoorden op deze vraag