Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Anoniem9876
HL is een goed forum maar...
Ik denk dat ik hier geen vrienden mee maak >:(
Wat ik zou willen weten is wat al die bezoekers van HL Vinden.
Ik zie te weinig respons van nieuwe bezoekers. Veel van enkele vaste bezoekers en het lijkt erop dat deze niet altijd vrijwillig zijn.
15 tot 20 reacties op een dag is toch veel te weinig voor een landelijk innovatie forum! Waarvan het merendeel van de reacties "vast is"
Het is een kring die een grote kennis heeft maar door het onderlinge stramien (volgens mij) niet volledig openstaat voor innovatie. (niet persoonlijk maar algemeen)
Gevolg is ook dat reacties die niet in de lijn liggen van HL doodgezwegen worden. Men heeft te weinig (of zijn met te weinig mankracht) om de onderliggende gedachte te doorgronden.
Ik zou graag willen zien een TC waar men vrijblijvend kan zeggen wat je vind over dit forum.
Kijken wat er echt speelt en openstaan voor verbetering. (bv waar ook het kneuzen systeem aangehaald mag worden of wie "partners zijn") de objectiviteit ter discussie stellen, enz enz.
Ben benieuwd of HL hier voor openstaat. Zou een goede blik op de toekomst kunnen zijn. En dit forum een boost kunnen geven.
Ps. de vaste clan vind ik reuzen. Doen goed werk! Maar mogen subjectiever zijn.... of vele reacties zijn te zakelijk en te "voorzichtig`'
Schieten maar,
Willie