Ik wil graag mijn website door iemand laten vertalen. Zodat ik hem tweetalig kan aanbieden. Vooral door het toenemende aantal ambassades waar wij voor werken.
Verlopig wil ik hem alleen in het engels en nederlands aanbieden, want ik kan eventuele mails in andere talen toch niet beantwoorden.
Maar ik vind het nogal moeilijk hoe te werk te gaan.
Ik zat eerst te denken aan een vertaalbureau, maar hoe weet ik of ze een beetje bekend zijn met onze vaktermen en taalgebruik.
Ik heb het al gevraagd bij andere bedrijven, maar sommige vertalingen worden automatisch gedaan door webprogramma's, andere vertalen het zelf of sommige site's zijn alleen in het engels.
Bestaan er bepaalde verzamelsite's, waar ik dergelijke bureau's kan vergelijken?
Hefet iemand ervaring met het vertalen en heeft adviezen waar ik op moet letten?
Wat is een gangbare prijs per woord? Of is hier niets zinnigs op te zeggen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Zomaar iemand
Ik wil graag mijn website door iemand laten vertalen. Zodat ik hem tweetalig kan aanbieden. Vooral door het toenemende aantal ambassades waar wij voor werken.
Verlopig wil ik hem alleen in het engels en nederlands aanbieden, want ik kan eventuele mails in andere talen toch niet beantwoorden.
Maar ik vind het nogal moeilijk hoe te werk te gaan.
Ik zat eerst te denken aan een vertaalbureau, maar hoe weet ik of ze een beetje bekend zijn met onze vaktermen en taalgebruik.
Ik heb het al gevraagd bij andere bedrijven, maar sommige vertalingen worden automatisch gedaan door webprogramma's, andere vertalen het zelf of sommige site's zijn alleen in het engels.
Bestaan er bepaalde verzamelsite's, waar ik dergelijke bureau's kan vergelijken?
Hefet iemand ervaring met het vertalen en heeft adviezen waar ik op moet letten?
Wat is een gangbare prijs per woord? Of is hier niets zinnigs op te zeggen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28114-vertaling-website/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag