in mijn vorige topic staat alles wat u zou willen weten over mij.
Tijdens mijn werk werd ik vandaag gebeld door een senior zakelijke adviseur van Qredits.
hij vertelde mij dat hij het eerst niet serieus nam toen hij mij leeftijd zag ( 18 jaar )
maar dat hij erg over de indruk was na het lezen van mijn ondernemingsplan, dat er inderdaad een gat in de markt is voor deze branche.
hij vroeg mij of ik ergens anders nog een aanvraag had ingediend en deze beantwoorde ik met een ja en de reden waarom ik ben afgewezen, staat tevens in mijn vorige topic die hierboven staat.
hij vond de reden erg bij ING passen omdat hij zelf ook 10 jaar bij INg heeft gewerkt en dat het allemaal eigenlijk nergens op slaat.
maar hij wou dus een afspraak maken, en bij mij thuis langskomen, nou vindt ik dit natuurlijk goed nieuws en aan zijn stem te horen was hij erg enthousiast en vriendelijk. ik vond dit prima en heb dus voor dit week een afspraak met hem.
hierbij heb ik dus hulp nodig, ik zal er zelf eigenlijk ook wel onderuit kunnen komen, maar ik wil dat hij mij zo serieus en professioneel mogelijk opvat,
dus beste mensen hierbij mijn vragen :
wat als hij vraagt :
* Waarom zouden wij willen investeren in jou bedrijf/ondernemingsplan ?
* Wat zijn onze zekerheden / wat voor zekerheid kan jij ons bieden?
ik zou jullie erg veel waarderen ( wat ik al doe vanaf mijn eerste topic ) als jullie mij hierbij zouden kunnen helpen,
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Hakan_92
Hakan_92
Hallo,
in mijn vorige topic staat alles wat u zou willen weten over mij.
Tijdens mijn werk werd ik vandaag gebeld door een senior zakelijke adviseur van Qredits.
hij vertelde mij dat hij het eerst niet serieus nam toen hij mij leeftijd zag ( 18 jaar )
maar dat hij erg over de indruk was na het lezen van mijn ondernemingsplan, dat er inderdaad een gat in de markt is voor deze branche.
hij vroeg mij of ik ergens anders nog een aanvraag had ingediend en deze beantwoorde ik met een ja en de reden waarom ik ben afgewezen, staat tevens in mijn vorige topic die hierboven staat.
hij vond de reden erg bij ING passen omdat hij zelf ook 10 jaar bij INg heeft gewerkt en dat het allemaal eigenlijk nergens op slaat.
maar hij wou dus een afspraak maken, en bij mij thuis langskomen, nou vindt ik dit natuurlijk goed nieuws en aan zijn stem te horen was hij erg enthousiast en vriendelijk. ik vond dit prima en heb dus voor dit week een afspraak met hem.
hierbij heb ik dus hulp nodig, ik zal er zelf eigenlijk ook wel onderuit kunnen komen, maar ik wil dat hij mij zo serieus en professioneel mogelijk opvat,
dus beste mensen hierbij mijn vragen :
wat als hij vraagt :
* Waarom zouden wij willen investeren in jou bedrijf/ondernemingsplan ?
* Wat zijn onze zekerheden / wat voor zekerheid kan jij ons bieden?
ik zou jullie erg veel waarderen ( wat ik al doe vanaf mijn eerste topic ) als jullie mij hierbij zouden kunnen helpen,
en wat zou hij eventueel nog meer kunnen vragen?
alvast erg bedankt!!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28146-afspraak-met-financiering-adviseur/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag