Na een tijdje heb ik toch het idee dat ik verder moet en dat niet kan in de huidige vorm waarin ik met mijn bedrijf nu zit.
Ik wil het omgooien. Mijn bedrijf anders presenteren. Andere diensten aanbieden en anders gaan werken.
Een complete (voor mijzelf geschreven) mijmering heb ik als bijlage even toegevoegd dat je even kan zien wat ik bedoel. Dat verhaal heb ik niet gepost omdat het redelijk reclame achig overkomt, ik noem natuurlijk producten/diensten.
Afijn, waar wil ik nou eigenlijk naar toe met deze draad?
Hebben meer mensen dit. Dat ze verder willen maar dit te langzaam gaat in de huidige vorm. Hoe gooi jij het roer om binnen je bedrijf? Hoe wil je je anders presenteren. Hoe pas je je identity hier op aan. Wat zijn de reacties?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
old account
old account
Na een tijdje heb ik toch het idee dat ik verder moet en dat niet kan in de huidige vorm waarin ik met mijn bedrijf nu zit.
Ik wil het omgooien. Mijn bedrijf anders presenteren. Andere diensten aanbieden en anders gaan werken.
Een complete (voor mijzelf geschreven) mijmering heb ik als bijlage even toegevoegd dat je even kan zien wat ik bedoel. Dat verhaal heb ik niet gepost omdat het redelijk reclame achig overkomt, ik noem natuurlijk producten/diensten.
Afijn, waar wil ik nou eigenlijk naar toe met deze draad?
Hebben meer mensen dit. Dat ze verder willen maar dit te langzaam gaat in de huidige vorm. Hoe gooi jij het roer om binnen je bedrijf? Hoe wil je je anders presenteren. Hoe pas je je identity hier op aan. Wat zijn de reacties?
Jelmer.
omgooien.pdf
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/2888-je-bedrijf-strategie-omgooien/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag