• 0

Ik heb precies naast mij een reparatie bedrijf , precies daarnaast een schade bedrijf. Ik ben nu momenteel sinds 4-5 maanden bezig.

 

2 maanden terug kwam er een klant om een auto te kopen. Persoon vond de auto goed. Ik was eventjes afwezig , een vriend zat de klant te helpen. Ik zou daar binnen 10 min zijn. Klant rijd een proefrit met de auto alles is goed , klant wilt betalen en auto mee nemen.

 

Klant pakt de papieren van de auto, kijkt naar de apk papieren. APK = 100% in orde. Niks aangekruist. Dus voor de komende apk hoef je dus NIET bang te zijn. Klant gaat naar reparatie bedrijf naast mij.(Nederlandse bedrijf , dus betrouwbaar?) Klant vraagt aan de eigenaar: Hier staan 5 punten op (DIE DUS NIET AANGESTREEPT ZIJN) , hoeveel kost het om deze dingen te repareren. Reparatiebedrijf eigenaar zegt: oooo daar moetje niet aan beginnen. Dat kost meer dan 1000 euro. TERWIJL ER NIETS GEREPAREERD HOEFT TE WORDEN NIETS IS AANGEKRUIST.

 

Dus wat doet klant , gaat PER DIRECT weg richting huis. Wat gebeurt er met de auto? Die blijft nog staan. ( Gelukkig kwam er een andere klant paar dagen later die de auto wel had gekocht.) Maar het kon ook zo zijn dat de auto voor een lange tijd niet verkocht zou worden. Dus minder winst enz.

 

Ik had mijn buurman aangesproken en hij zou zich dus niet meer bemoeien met mijn zaken.

 

 

 

2 maanden later , kwam er een klant voor een auto. Proefrit gemaakt alles 100% in orde. Ik en de klant stappen uit de auto om richting de kantoor te gaan om alles in te vullen. Maar wat gebeurt er dan , 2de buurman(Nederlandse schadeherstel bedrijf) buurman komt eraan en zegt: HEY , JOU LICHT IS KAPOT!!

 

Dus klant zegt: gvd hebben we dat ook nou weer. Ik was in shock ik wist even niet wat ik moest zeggen , ik wou niet dat mijn klant ging weglopen. Dus heb ik snel ja ja enz gezegd waarna de klant de auto toch had gekocht.

 

 

Ik vroeg aan mijn buurman waarom hij zoiets zei naast mijn klant. Hij zei: je gaat je klant toch niet wegsturen met 1 kapotte achterlicht. Ik zei toen dat is de probleem van mijn klant en van mijn. Niet van jou. Waarna de discussie snel was beeindigd. Ik heb geen zin in geauwehoer. Deze mensen zijn tenslotte mijn buren. Jammer genoeg willen ze niet dat een Turkse persoon geld gaat verdienen.(Ik ben in Nederland geboren en getogen.) Dit is pure racisme en discriminatie(indirect/direct). Dat komt doordat ik Turks ben , er is volgens mij geen andere reden. Want die 2 Hollanders werken heel goed samen. Ze helpen elkaar. Maar mij willen ze juist kapot maken. Dat is gewoon duidelijk. Ik hoop niet dat zoiets weer gebeurd. Want ik laat niet zomaar mijn brood afpakken.

 

Ik ben bijna nooit bij die terrein. Ik werk puur en alleen op afspraak. Maar dan nog kan er dus zulke dingen gebeuren. Wat kan ik eraan doen om deze probleem definitief te verwijderen?

 

(Weggaan is geen optie.) Mijn plek is goed , heb veel ruimte voor meer dan 20 auto's. En een redelijk nette huur.

 

 

Wat zou JIJ doen?

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Aanbevolen berichten

  • 4
Hij zei: je gaat je klant toch niet wegsturen met 1 kapotte achterlicht. Ik zei toen dat is de probleem van mijn klant en van mijn.

Dit vat het wel aardig samen - je hebt schijt aan je klanten, en iemand die je daar op wijst is fout in jouw ogen.

 

Dit is pure racisme en discriminatie(indirect/direct). Dat komt doordat ik Turks ben , er is volgens mij geen andere reden.

Nee, dat komt doordat je een sukkel bent. Lees alle onderwerpen hier die je hier begonnen bent nog eens door en leer er deze keer eens WEL wat van.

 

Ik word schijtziek van mensen als jij die eindeloos lopen te k*tten en dan ook nog de gore lef hebben om anderen van racisme te beschuldigen...

  • 2

Tja, hollanders zijn allemaal racisten. Ik zou eens eerst naar je eigen mentaliteit kijken.

 

disclaimer voor MDI : mijn uitspraak gebaseerd op eerdere topics van Altan ;D

 

Hollanders zijn in het algemeen wel racistisch. Dat kun je vooral goed merken op het werkvloer. Ik heb het hier niet over de individuele hollander, maar in het algemeen. Tenminste dat is dan mijn ervaring tot nu toe. Ik heb 3 keer stage gelopen ,en bij alle 3de keren was er gewoon duidelijk discriminatie/racisme aanwezig. Ook al was het telkens indirect.

 

Leuk dat je daar over begint, dat topic bedoelde ik, maar had geen zin om het topic te zoeken.

 

 

Het is HEEL normaal dat je een vloer moet vegen, en andere rotklussen. Dat moet een hollander ook. Jij denkt, net als veel andere studenten, dat als je van je school af komt en een diploma hebt, je 4500 euro per maand gaat verdienen, met een auto van de zaak. Reality check, begin maar eens met de koffie rond te brengen, de wc´s zijn ook nog vies! Of dacht je dat je met je diploma nu je collega zonder diploma (maar wel 10 jaar werkervaring) de wc's kan laten doen?

 

En zo werkt het ook met je autobedrijfje.

 

Ik laat me toch potverdorie niet scheef aankijken omdat "de auto in het midden van de zaak staat" door een sneuzel van 20 jaar?

 

 

WAAROM kopen de meeste Nederlanders dan toch bij die ene dealer die gewoon letterlijk , jou kei hard beroofd door 2500 euro meer te vragen!(Ik noem het beroven omdat je het zelfde auto kunt het elders(dus bij mij) voor 2 tot 3000 euro goedkoper kunt kopen...) Waarom waarom waarom ik begrijp het niet. Ik vroeg deze vraag vandaag nog aan mijn vader, en hij gaf een vreemd antwoord: Dat zit in hun beetje. Vanaf geboorte af worden ze een beetje zo opgegroeid waardoor ze die mentaliteit krijgen.

 

Nee altan, hollanders zijn doorgaans geen racisten, misschien realisten.

 

Hoe ouder je word hoe vaker je zult inzien dat je ouders geen gelijk hadden (draai je vaders quote maar om)

  • 1

Natasja Froger en John Williams bellen, grapje ;)

 

Allereerst een vervelend verhaal Altan en dat gun ik je absoluut niet. Maar misschien een beetje kortzichtig van mij maar als ik kijk naar jouw karma t.o.v. jouw reacties ben jij ook iemand met een pittig karakter.

 

Allereerst blijf altijd kalm en documenteer. Voor eventuele verdere stappen is dit altijd goed.

 

Zorg dat jij niet verwijtbaar bent. Jij doet zaken op jouw manier en daar heeft een buurman niks mee te maken. Maar als jij een auto verkoopt waarvan het achterlicht het niet doet kan je vinden dat het jouw probleem niet is. En nogmaals dat is ook niet het probleem van jouw buurman, maar dat doet jou ook geen goed. Die auto kan bij wegrijden een bekeuring krijgen.

 

Probeer het voordeel te halen uit jouw buurman. Ga gezellig op de koffie of thee. Jij hebt een auto met een kapot achterlicht, laat hem dat repareren. En probeer zo de relatie te verbeteren. Ruzie is gemakkelijk, vriendschap kost inzet. Beter een goed buurman dan een verre vriend. Tegelwijsheid ik weet het, maar het is wel wijsheid.

 

Mocht je dit moeilijk vinden maak dan een planning voor jezelf.

2 kleine opdrachten voor je buurman ter investering

Eerste week een klein kort vriendelijk gesprekje (vrijblijvend hoe gaat het hoe is met de kinderen)

Tweede week uitnodigen voor de koffie en misschien een opdracht voorleggen

Etc.

 

Voor de rest geen gekke dingen doen. Werkt niet en al helemaal niet in jouw voordeel.

 

Onwijs veel sterkte, wijsheid en geduld gewenst,

 

Micha

 

 

www.studio-immo.nl: Identiteit, Marketing en Media Ontwerp

www.greenscreenspecialist.nl Greenscreen video en fotografie oplossingen voor op locatie of in onze eigen video studio

Volg Studio Immo persoonlijk via twitter: www.twitter.com/studioimmo of op facebook: www.facebook.com/studioimmoreclame

  • 1

Ik snap niet waarom die gast bemoeit met mijn zaken. WAT boeit hem dat nou of er iets niet goed is ofzo.

Oh, misschien denkt hij WEL aan de veiligheid van JOUW klant?

 

Enneh...waarom heb je niet gereageerd met "Oh, shit, dat had ik niet gezien. Dankjewel dat je het even zegt!"? Dat zou de normale reaktie zijn geweest, namelijk.

 

Sjonge jonge echt waar dat je die gast nog steunt ook niet normaal.

Jawel, dat is heel normaal. En dat heb je hier op HL al tientallen keren gehoord. Je hebt eindeloos advies gehad van allerlei mensen die zonder eigenbelang jou wilden helpen, en je hebt het elke keer helemaal naast je neergelegd. Je krijgt wat je verdient, Altan. Nou is het tijd om ofwel te stoppen met zeiken en voor de verandering eens een keertje netjes zaken te gaan doen, ofwel hier gewoon niet meer te komen met je gehuil.

 

 

Toen hij dat zei was ik gwn in shock joh , ik kon niets zeggen. Ik dacht aan 1 ding. Deze gast wilt mijn brood afpakken.

 

En ik doe netjes zaken. Als een draagarm van een auto kapot is , laat ik het gewoon maken. Ik verkoop geen auto met een kapotte draagarm ofzo. Maar ze moeten niet komen zeuren. Want er is wellis een klant gewoon weggelopen. En dat kwam echt hard aan.

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

  • 1

Hollanders zijn in het algemeen wel racistisch. Dat kun je vooral goed merken op het werkvloer. Ik heb het hier niet over de individuele hollander, maar in het algemeen. Tenminste dat is dan mijn ervaring tot nu toe. Ik heb 3 keer stage gelopen ,en bij alle 3de keren was er gewoon duidelijk discriminatie/racisme aanwezig. Ook al was het telkens indirect.

 

Gezeik.

 

Ik heb vaak genoeg met turken samengewerkt en nooit werden die gediscrimineerd. Tegenwoordig is dat echt een minderheid.

 

Als je zo behandeld wordt is dat, net als bij anderen die zo behandeld worden, omdat je blijkbaar raar doet: je bent raar, je zingt te veel, je bent te vriendelijk of te nors, enz, enz.

  • 1

Sorry hoor Altan maar je bent echt een hopeloze zielepoot met je geroep over discriminatie!

Alles is altijd maar de schuld van andere, je buren discrimineren en proberen je klanten weg te jagen.

Je klanten zijn een stel leugenachtigige klootzakken die enkel maar rondjes willen racen is die geweldige wagens van je.

De bezoekers hier zijn ook allemaal enkel maar tegen je en steunen al je "vijanden"...

 

En toch blijf je hier op dit forum elke keer maar terugkomen om te lopen zeuren (ja dat is het namelijk).

Je hebt hier tientallen tips gekregen waar je niks mee doet omdat je het allemaal wel beter weet.

 

Waarom blijf je hier niet lekker weg en ga je gezellig ergens anders lopen klagen over al die leugenachtige klanten van je en die vervelende buren en weet ik veel wie het allemaal nog meer gedaan hebben..

Denk dat de meeste mensen hier jou ondertussen echt wel behoorlijk zat zijn (ja ja ik weet het.... dit zal wel discriminatie zijn....)

  • 1

Je hebt hier tientallen tips gekregen waar je niks mee doet omdat je het allemaal wel beter weet.

 

Fout... Altan heeft hier HONDERDEN tips gehad op dit forum.

En van mij krijgt hij er nog één en dan ben ik er klaar mee.

 

Als je nu eens uit gaat van het positieve in mensen in plaats van het negatieve?

Ga eens uit dat mensen jou willen helpen ipv de grond in te duwen.

Jouw buurman heeft het heel netjes gedaan door jou op die kapotte lamp te wijzen en let wel;. Er is NIEMAND die een gekochte auto laat staan door een kapotte lamp!

Mensen laten de auto staan, wanneer ze vermoeden genaaid te worden. En dat heb je zelf in de hand door gewoon simpel en eerlijk zaken te doen.

Lampje kapot?Bedankt Buurman, maken we even klant, nog een kopje koffie?

Houd nu eens op met alles op discriminatie te gooien maar leer van anderen en pak de kritiek positief op!

 

 

 

www.bofatelefoondienst.nl

  • 1

@Altan: Zolang jij denkt in "wij" en "zij" termen ben jij zelf ook een racistische Nederlander die discrimineert.

Denk daar maar eens over na...

 

(Nb. Wat mij betreft mag iedereen die discrimineert per direct dit land verlaten).

 

 

Nee dat doe ik niet. Ik denk altijd zo: ''ons''. Ik was laatst in een ziekenhuis. En daar was een hele oude hollandse vrouw met de schoonzoon en schoondochter.

 

Ik ging na die oma toe en vroeg of ze koffie wou. (Die 2 Hollanders die keken raar jonge echt waar die waren gewoon in shock.) Dus ik ga na de koffie aparraat en gooi er een eurotje in en geef de oude vrouw koffie. Nederlanders vinden het altijd heel raar als iemand van buitenlandse afkomst zoiets doet. Wel grappig om te zien.

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

  • 1

Oke, is dit een cursus sociologie of hebben we het hier over ondernemen? Naar mijn gevoel zeker niet over ondernemen, omdat TS beetje bullshit aan het spuwen is.

 

TS, heb zelf een kop van een Marokkaan en geen last van racisme, discriminatie or whatever bij het verlenen van mijn diensten. Zoals ik zeg, geen last want ik let er niet op, vertrouw op mijn kwaliteiten en doe gewoon m'n ding.

 

Ga je auto's verkopen, doe je best daar in. Heb je last van je buurman, ga dan ergens anders zitten of let er niet op. Maar ga niet hier komen huilen of tips vragen aan de mensen waarvan jij al van jezelf denkt dat het racisten zijn en je niets gunnen.

 

 

Always think beyond stage 1.

  • 1

Ben ik de enige die denkt dat dit soort discussies, zelfs met de beste bedoelingen enkel meer polariseren en jammergenoeg uiteindelijk niets met (meer) ondernemen te maken hebben ?

 

Atlan, gewoon negeren die buren. Je bent niet de enige in NL die dit soort buren heeft en haal een pilletje bij de dokter om van dat discriminatie syndroom af te komen want als je hier zo erg mee bezig bent gaat het uiteindelijk helemaal de verkeerde kant op. Je bent een beetje een huilebalk omdat je een verkoop misloopt omdat jij een slechte verkoper bent.

 

Jouw klanten hadden al betaald en getekend moeten hebben voor ze bij de buren langsgingen.

 

In plaats van jouw ongeluk bij een ander te zoeken, is mijn instelling altijd dat als iets fout gaat, ik de eerste ben die verantwoordelijk ben omdat ik het heb laten gebeuren.

 

Je hebt wel gelijk. Toen die ene klant weg liep was ik even afwezig. Mijn vriend hielp die klant. Als ik aanwezig was zou zoiets misschien niet gebeuren. En dat de auto dus toch verkocht zou worden.

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

  • 0

LOL. Ik wist niet eens dat die achterlampje (1tje) niet werkte. Het kon zo zijn, dat die klant zou zeggen van: HEY doe ma 50 euro ervanaf blablabla. Dat kon gewoon gebeuren door die 2-3 woordjes van mijn buurman.

 

Dat jij dat normaal vind , is al helemaal raar. Die klant kon ook opeens weglopen en mij beschuldigen dat ik dat niet zei ofzo. Alles kon er gebeuren toen mijn buurman dat zei.

 

Ik snap niet waarom die gast bemoeit met mijn zaken. WAT boeit hem dat nou of er iets niet goed is ofzo. Als de klant het goed vind is het toch goed. Als die het niet goed vind koopt die het toch niet. De klant kan altijd nog de auto terug brengen als die het echt niet goed vind. Maar dat je mijn auto probeert af te kraken is sowieso verkeerd.

 

Stel dat die klant mij zou beschuldigen van HEY dat wist jij en je zei het niet. En hij loopt weg. En dan? Sjonge jonge echt waar dat je die gast nog steunt ook niet normaal.

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

  • 0

Hij zei: je gaat je klant toch niet wegsturen met 1 kapotte achterlicht. Ik zei toen dat is de probleem van mijn klant en van mijn.

Dit vat het wel aardig samen - je hebt schijt aan je klanten, en iemand die je daar op wijst is fout in jouw ogen.

 

Dit is pure racisme en discriminatie(indirect/direct). Dat komt doordat ik Turks ben , er is volgens mij geen andere reden.

Nee, dat komt doordat je een sukkel bent. Lees alle onderwerpen hier die je hier begonnen bent nog eens door en leer er deze keer eens WEL wat van.

 

Ik word schijtziek van mensen als jij die eindeloos lopen te k*tten en dan ook nog de gore lef hebben om anderen van racisme te beschuldigen...

 

Ze werken samen. Toevallig 2 hollanders.. Dan is het toch al duidelijk of niet. Het is ze al 1x gelukt om een klant gewoon weg te jagen. Dit kan niet zo door blijven gaan. Ik moet oplossingen vinden hiervoor.

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

  • 0
Ik snap niet waarom die gast bemoeit met mijn zaken. WAT boeit hem dat nou of er iets niet goed is ofzo.

Oh, misschien denkt hij WEL aan de veiligheid van JOUW klant?

 

Enneh...waarom heb je niet gereageerd met "Oh, shit, dat had ik niet gezien. Dankjewel dat je het even zegt!"? Dat zou de normale reaktie zijn geweest, namelijk.

 

Sjonge jonge echt waar dat je die gast nog steunt ook niet normaal.

Jawel, dat is heel normaal. En dat heb je hier op HL al tientallen keren gehoord. Je hebt eindeloos advies gehad van allerlei mensen die zonder eigenbelang jou wilden helpen, en je hebt het elke keer helemaal naast je neergelegd. Je krijgt wat je verdient, Altan. Nou is het tijd om ofwel te stoppen met zeiken en voor de verandering eens een keertje netjes zaken te gaan doen, ofwel hier gewoon niet meer te komen met je gehuil.

  • 0

Natasja Froger en John Williams bellen, grapje ;)

 

Allereerst een vervelend verhaal Altan en dat gun ik je absoluut niet. Maar misschien een beetje kortzichtig van mij maar als ik kijk naar jouw karma t.o.v. jouw reacties ben jij ook iemand met een pittig karakter.

 

Allereerst blijf altijd kalm en documenteer. Voor eventuele verdere stappen is dit altijd goed.

 

Zorg dat jij niet verwijtbaar bent. Jij doet zaken op jouw manier en daar heeft een buurman niks mee te maken. Maar als jij een auto verkoopt waarvan het achterlicht het niet doet kan je vinden dat het jouw probleem niet is. En nogmaals dat is ook niet het probleem van jouw buurman, maar dat doet jou ook geen goed. Die auto kan bij wegrijden een bekeuring krijgen.

 

Probeer het voordeel te halen uit jouw buurman. Ga gezellig op de koffie of thee. Jij hebt een auto met een kapot achterlicht, laat hem dat repareren. En probeer zo de relatie te verbeteren. Ruzie is gemakkelijk, vriendschap kost inzet. Beter een goed buurman dan een verre vriend. Tegelwijsheid ik weet het, maar het is wel wijsheid.

 

Mocht je dit moeilijk vinden maak dan een planning voor jezelf.

2 kleine opdrachten voor je buurman ter investering

Eerste week een klein kort vriendelijk gesprekje (vrijblijvend hoe gaat het hoe is met de kinderen)

Tweede week uitnodigen voor de koffie en misschien een opdracht voorleggen

Etc.

 

Voor de rest geen gekke dingen doen. Werkt niet en al helemaal niet in jouw voordeel.

 

Onwijs veel sterkte, wijsheid en geduld gewenst,

 

Micha

 

 

 

 

LOL. Weet je wat mijn buurman zei toen ik de sleutels van die pand kreeg? Ik kan jou niet helpen met reparaties want ik zit vol. LOLLL!!?

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

  • 0
Toen hij dat zei was ik gwn in shock joh , ik kon niets zeggen. Ik dacht aan 1 ding. Deze gast wilt mijn brood afpakken.

Precies, en dat is je probleem. Je vertrouwt andere mensen niet, en daarom ga je uit van het slechtste (waarom dat is ga ik maar even niet over speculeren).

 

Ik verkoop geen auto met een kapotte draagarm ofzo.

Maar wel met een kapot achterlicht, en als iemand je HELPT door je daar op te wijzen noem je hem een racist. Ja, je bent lekker bezig, Altan.

  • 0
Toen ik die gene hierop aansprak zei die het volgende: Ja , jou klant vroeg niet of die dingen gemaakt moeten worden , maar hij vroeg hoeveel het kost als die dingen laat maken. Dus gaf ik daar een antwoord op.

Dat klopt dus, als ik jou mag geloven:

Klant vraagt aan de eigenaar: Hier staan 5 punten op (DIE DUS NIET AANGESTREEPT ZIJN) , hoeveel kost het om deze dingen te repareren.

 

In dit geval gaat die klant naar je buurman toe - dat kun je je buurman dus nooit verwijten.

 

Ik ga nu lekker een potje snurkenn, maar wat hier meer dan ooit van toepassing is: zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.

  • 0
Echt waar jonge , dan moet je wel getikt in je hoofd zijn. Ook al ga je hier schrijven dat zoiets normaal is , dan ga ik er niet in geloven.

Oh, je hebt je bericht gewijzigd, zie ik. Classy.

 

Succes met alles, Altan. ::)

  • 0

Toen ik die gene hierop aansprak zei die het volgende: Ja , jou klant vroeg niet of die dingen gemaakt moeten worden , maar hij vroeg hoeveel het kost als die dingen laat maken. Dus gaf ik daar een antwoord op.

Dat klopt dus, als ik jou mag geloven:

Klant vraagt aan de eigenaar: Hier staan 5 punten op (DIE DUS NIET AANGESTREEPT ZIJN) , hoeveel kost het om deze dingen te repareren.

 

In dit geval gaat die klant naar je buurman toe - dat kun je je buurman dus nooit verwijten.

 

Ik ga nu lekker een potje snurkenn, maar wat hier meer dan ooit van toepassing is: zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.

 

LOL. Ik hoop echt dat jij ooit een klote buurman zult krijgen die zoiets bij jou klant gaat flikken. Waarbij jou klant dus gewoon weg gaat lopen. Jonge echt waar , ik ga jou dan zo hard uitlache he , tot ik bijna flauwval.

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

  • 0

Beste Altan,

 

 

Een serieuze vraag mijnerzijds. Waarom ben je altijd zo boos en verontwaardigd. Ik heb jouw al een paar keer voorbij zien komen op higher level. En altijd is alles de schuld van een ander of andere zien het verkeerd.

 

Ik geef jouw een eerlijke een behulpzame reactie en het enigste wat jij te melden hebt is een reactie die ik niet geloof. Ik ben nu al een paar keer verhuisd in mijn leven, ken een heleboel mensen ben al een tijdje actief op verschillende forums en ik kan mij niet voorstellen dat het volgende is gebeurt.

 

Hallo nieuwe buurman. Leuk om kennis te maken. Mijn naam is Altan en ik ga hier starten met mijn ondeneming om goede auto's te verkopen. Ik zie dat u een reparatie shop heeft. Dat is ontzettend leuk want dan heb ik misschien nog wel wat leuke klussen voor u. Kopje koffie misschien want ik wil dit wel even vieren.

NEEE IK HAAT TURKEN EN IK WIL GEEN OPDRACHTEN. IK KAN JOUW NIET HELPEN VIESE TURK WANT IK ZIT VOL

 

Beetje uitvergroot, maar simpelweg zou ik toch proberen iets kalmer te worden. Ik ken jouw niet persoonlijk dus ik durf ook niks te pretenderen. Maar ik heb het idee dat je wel iets vriendelijker de wereld zou kunnen benaderen.

 

Micha

 

 

 

www.studio-immo.nl: Identiteit, Marketing en Media Ontwerp

www.greenscreenspecialist.nl Greenscreen video en fotografie oplossingen voor op locatie of in onze eigen video studio

Volg Studio Immo persoonlijk via twitter: www.twitter.com/studioimmo of op facebook: www.facebook.com/studioimmoreclame

  • 0

Beste Altan,

 

 

Een serieuze vraag mijnerzijds. Waarom ben je altijd zo boos en verontwaardigd. Ik heb jouw al een paar keer voorbij zien komen op higher level. En altijd is alles de schuld van een ander of andere zien het verkeerd.

 

Ik geef jouw een eerlijke een behulpzame reactie en het enigste wat jij te melden hebt is een reactie die ik niet geloof. Ik ben nu al een paar keer verhuisd in mijn leven, ken een heleboel mensen ben al een tijdje actief op verschillende forums en ik kan mij niet voorstellen dat het volgende is gebeurt.

 

Hallo nieuwe buurman. Leuk om kennis te maken. Mijn naam is Altan en ik ga hier starten met mijn ondeneming om goede auto's te verkopen. Ik zie dat u een reparatie shop heeft. Dat is ontzettend leuk want dan heb ik misschien nog wel wat leuke klussen voor u. Kopje koffie misschien want ik wil dit wel even vieren.

NEEE IK HAAT TURKEN EN IK WIL GEEN OPDRACHTEN. IK KAN JOUW NIET HELPEN VIESE TURK WANT IK ZIT VOL

 

Beetje uitvergroot, maar simpelweg zou ik toch proberen iets kalmer te worden. Ik ken jouw niet persoonlijk dus ik durf ook niks te pretenderen. Maar ik heb het idee dat je wel iets vriendelijker de wereld zou kunnen benaderen.

 

Micha

 

 

 

 

Ik zweer het op alles wat mij dierbaar is , mijn buurman zei op het eerste dag al dat die mij niet kon helpen met reparaties.( Dit is dus een officiële reparatie bedrijf)

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    0 leden, 32 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.