Zoals in een eerder topic al te lezen viel zit ik momenteel verwikkeld in een breuk met mijn compagnon waar het de bedoeling is dat ik uiteindelijk de zaak overneem.
Nu is onze boekhouding gedaan door mijn compagnon in samenwerking met een boekhoudkantoor en bij nadere controle door mijn inmiddels zelf ingehuurde boekhouding zijn hier de nodige vragen aan het licht gekomen.
Ik heb deze vragen geprobeert te deponeren bij boekhoudkantoor waar ik een telefoniste aan de lijn kreeg die mij wist te vertellen dat ik binnen een week gebeld zou worden met een antwoord. Vandaag ben ik weer gebeld door dezelfde telefoniste dat wij geen klant bij boekhoudkantoor zijn en er dus niet ingegaan wordt op welke vragen dan ook.
Ik heb geprobeerd te vragen om een leidinggevende gezien ik dan graag alle facturen betaald aan dit boekhoudkantoor terug betaald zou willen zien, echter zonder succes.
Mijn ervaringen met dit kantoor waren al zeer slecht te noemen (opvragen gegevens duurt maanden) en een medewerker met verstand van zaken aan de lijn krijgen behoort gek genoeg nooit tot de mogelijkheden, echter slaat dit wel werkelijk alles.
Uiteraard ben ik even gaan googlen naar recensies over dit boekhoudkantoor en ook hier blijkt dat er meer mensen zijn met dezelfde problemen.
Heeft er iemand tips dan wel vergelijkbare dingen meegemaakt en weet hoe ik moet reageren. Ik heb vragen gesteld over aangiftes welke ik nodig heb voor het sluiten van de VOF.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
klaas123
klaas123
Zoals in een eerder topic al te lezen viel zit ik momenteel verwikkeld in een breuk met mijn compagnon waar het de bedoeling is dat ik uiteindelijk de zaak overneem.
Nu is onze boekhouding gedaan door mijn compagnon in samenwerking met een boekhoudkantoor en bij nadere controle door mijn inmiddels zelf ingehuurde boekhouding zijn hier de nodige vragen aan het licht gekomen.
Ik heb deze vragen geprobeert te deponeren bij boekhoudkantoor waar ik een telefoniste aan de lijn kreeg die mij wist te vertellen dat ik binnen een week gebeld zou worden met een antwoord. Vandaag ben ik weer gebeld door dezelfde telefoniste dat wij geen klant bij boekhoudkantoor zijn en er dus niet ingegaan wordt op welke vragen dan ook.
Ik heb geprobeerd te vragen om een leidinggevende gezien ik dan graag alle facturen betaald aan dit boekhoudkantoor terug betaald zou willen zien, echter zonder succes.
Mijn ervaringen met dit kantoor waren al zeer slecht te noemen (opvragen gegevens duurt maanden) en een medewerker met verstand van zaken aan de lijn krijgen behoort gek genoeg nooit tot de mogelijkheden, echter slaat dit wel werkelijk alles.
Uiteraard ben ik even gaan googlen naar recensies over dit boekhoudkantoor en ook hier blijkt dat er meer mensen zijn met dezelfde problemen.
Heeft er iemand tips dan wel vergelijkbare dingen meegemaakt en weet hoe ik moet reageren. Ik heb vragen gesteld over aangiftes welke ik nodig heb voor het sluiten van de VOF.
Alvast bedankt.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29527-boekhouder-weigert-alle-medewerking-wat-nu/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag