Het nieuwe jaar openen met zijn allen

Aanbevolen berichten

Hierbij de beloofde redenen om je partner extra te overtuigen ;)

als ik op je bijlage klik open ik een winzip met een zwik *.xml bestanden maar ik kan niet veel teksten lezen.

 

 

mooi initiatief, helaas kan ik er niet bijzijn.

 

Mogelijk heb je geen MS Word 2007? Daar zijn de documenten in gemaakt.

 

Ik heb voor de personen die het niet kunnen inlezen hem toegevoegd als PDF.

 

Zelf ben ik niet aanwezig tijdens de borrel.

routebeschrijving_nieuwjaarsborrel_HL_en_redenen_om_partner_mee_te_nemen.pdf

Link naar reactie

Wat leuk dat het is gelukt wat te vinden en dat het wordt doorgezet! :D Ik zou graag mee willen, maar heb die dag toevallig al met vriendinnen afgesproken, net zo 'n groep waarbij het altijd al lastig is een datum te vinden waarbij iedereen kan, dus even datum wijzigen zal ook niet lukken / zou niet netjes van me zijn....jullie veel plezier iig alvast!

Link naar reactie

Het is zeker de bedoeling dat het op een zaterdag is. Velen van ons zullen die week op werkdagen al veel bijeenkomsten hebben en anders moet er just weer gewerkt worden om de vrije dagen van de weken daarvoor in te halen.

 

Daarnaast is de tijd ook niet 's morgens vroeg zodat als je wat verder weg woont, niet midden in de nacht al moet vertrekken.

 

@Sandra, @Bas @Romano. Jammer dat jullie niet kunnen komen

Ik kan de hele wereld aan (met een beetje hulp van jullie natuurlijk)

 

Alleen als je durft te delen, kan je ook vermenigvuldigen

 

http://www.linkedin.com/in/smitssander | twitter: sanderdsfinance

Link naar reactie

ik meld me aan onder voorbehoud. Heb later in de middag nog een nieuwjaarsborrel die ik niet wil missen en aangezien het 180 km rijden is naar Heemskerk, moeten de wegen er dan minimaal goed bijliggen. Is toch weer een pittig eindje.

( mss moet ik zelf ook maar eens een borrel organiseren centraal in Eindhoven bijv ;) )

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

Een goed initiatief, maar helaas kan ik er ook niet bij zijn, vanwege een feestje dat mijn vrouw die avond geeft.

 

Het lijkt erop dat dit topic (en het evenement) een beetje doodbloed. Dat zou erg jammer zijn, of heeft iedere ondernemer het in het begin van het jaar nu eenmaal veel te druk?

 

Link naar reactie

Helaas heb ik doordat er niet zoveel aanmeldingen waren (Rene, Ronny en ik) het event moeten annuleren. Maar de wil om iets te organiseren is daardoor niet verdwenen. Ik heb nog wel een paar kleine ideetjes en ga dat dan ook verder uitwerken en iedereen op tijd laten weten dat het er is, zodat iedereen dan makkelijker 'overtuigd' kan worden om te komen.

 

Ik houd jullie dus op de hoogte!!

 

PS.... en ik ga ook bekijken of die ideetjes wat centraler in Nederland kunnen.

Ik kan de hele wereld aan (met een beetje hulp van jullie natuurlijk)

 

Alleen als je durft te delen, kan je ook vermenigvuldigen

 

http://www.linkedin.com/in/smitssander | twitter: sanderdsfinance

Link naar reactie

Was net te laat met aanmelden, zie ik (dacht dat deadline 30 dec was ipv 27 dec).

Niet getreurd, want ivm de weersomstandigheden was itt de bereidheid andere HL-ers IRL te ontmoeten, de animo om zonder winterbanden zo 'ver' naar Noord-Holland te reizen niet bijzonder groot.

Ergens in februari en dan mogelijk een locatie waar je zonodig met het OV ook gemakkelijk kan komen zou wel handig zijn.

Link naar reactie

Helaas heb ik doordat er niet zoveel aanmeldingen waren (Rene, Ronny en ik) het event moeten annuleren. Maar de wil om iets te organiseren is daardoor niet verdwenen. Ik heb nog wel een paar kleine ideetjes en ga dat dan ook verder uitwerken en iedereen op tijd laten weten dat het er is, zodat iedereen dan makkelijker 'overtuigd' kan worden om te komen.

 

Ik houd jullie dus op de hoogte!!

 

PS.... en ik ga ook bekijken of die ideetjes wat centraler in Nederland kunnen.

mooi initiatief, je hoeft mij niet te overtuigen, ik kom graag als het maar niet op zaterdagmiddag is... ;)

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 101 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.