Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
LittleBit
LittleBit
Wij hosten diverse domains (ca. 50) bij 1 provider.
Dat ging altijd goed.
Op jaarbasis krijg ik dus ca. 20 nota's per email van hen.
Recent is blijkbaar een nota niet betaald.
Dat kan kloppen, want hun email bevat een "extreme" naam
en die heeft steeds meer problemen om door onze email-filters te komen.
Het betreft een nota van nog geen 10 euro.
Zonder verder contact/overleg met ons,
heeft de provider besloten
de DNS-registraties van ALLE door ons bij bij hen gehoste domains
te moeten wijzigen naar een parkeer-locatie.
Dus niet alleen het domain waarvan de nota niet betaald was maar _ALLE_ domains.
En dat ontdekte ik dus ook pas na 48 uur.
Ik ervaar hun handelen als onredelijk, arrogant en buiten alle proporties
maar het zij en mijn hoop dat communicatie-providers leren communiceren kan ik wel vergeten.
Het doet me wel realiseren dat je dus zo kwetsbaar bent.
Hoe gaan jullie daar mee om ?
Ga je dan verdelen over providers ?
ga je je servers automatisch monitoren ?
Enfin... hoe kun je dit soort risico's beperken ?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/30168-provider-reageert-extreem-hoe-risicos-beperken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
27 antwoorden op deze vraag