Vele maanden geleden ook hier eens een beoordeling gevraagd, nu terug voor 2.0! :)
Ik hoop veel berichten te krijgen, daarom heb ik een beloning voor het nuttigste bericht in dit topic een 2-Disc special edition steelbook van een topfilm naar keuze twv minimaal €14.99!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
timbuikema
timbuikema
Omschrijving van je concept:
Vele maanden geleden ook hier eens een beoordeling gevraagd, nu terug voor 2.0! :)
Ik hoop veel berichten te krijgen, daarom heb ik een beloning voor het nuttigste bericht in dit topic een 2-Disc special edition steelbook van een topfilm naar keuze twv minimaal €14.99!
Verkoop van auto multimedia van het merk 'Eonon'.
webshop : Unique Articles
De webshop is gemaakt met Joomla icm Virtuemart.
Wat ik zelf belangijk vindt is de klantvriendelijkheid van de website, dus ik hoop dat jullie dit goed vinden! :)
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Webshop gevuld
nederlandse productomschrijvingen gemaakt
eigenlijk alle webshop gerelateerde dingen
advertentiemethodes
Adwords
Admarkt (marktplaats)
Affiliate marketing ( maar hier ga ik mee stoppen, onrendabel )
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Echt een uitdaging heb ik niet voor deze webshop.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
in tegenstelling tot de concurrentie vindt ik deze webshop er 'gelikt' uitzien en gebruiksviendelijk.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
ik hoop feedback te krijgen waarmee ik mijn site nog beter kan maken, mocht iemand nog advertentiemethoden weten, hoorik it ook gaag!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/30224-webshop-auto-multimedia-20-beloning-voor-nuttigste-bericht/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag