• 0

Marketing Forum?

Hallo allemaal,

 

Weet iemand van jullie waar ik een goed en goed onderhouden marketing-forum vind?

Ik ben op zoek naar een forum specifiek op marketing gericht en ik kan het maar niet vinden...

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Erg kaal ja. Ik zou zoiezo wat meer leven erin brengen door het gebruik van wat foto's. Wat typische bedrijfsfotos, je kent het wel.

 

Verder helpen streepjes (ondoorbroken of niet) van grijs of wat dan ook vaak om het een en ander wat op te breken.

 

Leuk iniatief verder!

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de tips! Ik ben inderdaad van plan om modules zoals "recente berichten" toe te voegen aan de website. Aan foto's was ik ook al aan het denken, maar ik ben nog aan het bedenken wat voor foto's ik er neer wil zetten. De typische bedrijfs- en stockfoto's vind ik persoonlijk niet echt een toevoeging en ook een beetje cliché. Ik zal het een en ander proberen wat op te leuken en toch strak te houden. Wordt vervolgd...

Link naar reactie
  • 0

Zeker bij dit soort praktische sites moet je niet te zwaar tillen aan het belang van een gelikt design. Zie Startpagina, zie Marktplaats, zie Google etc. Richt al je focus in het begin op de functionaliteit, de content, de input, dan kan ie in de lucht, en de tweede fase design komt daarna wel.

 

Zie bijvoorbeeld de eerdere versies van Almere Rulez. Ondanks dat die er niet uitzagen, werd het toen al razend populair doordat het een functionele behoefte vervulde.

 

Allemaal easier said than done overigens, ik worstel er zelf vaker mee dan me lief is.

eBase - Portal voor de internetbranche

• nieuws • internetbureaus • opdrachtgevers • branches • nieuwe websites • gratis vacaturebank •

Link naar reactie
  • 0

In onze markt is weinig boeiends, zit zelf alleen op de internationale fora (BHW/Warrior/DP etc).

 

Is er behoefte aan een goed Nederlandstalig forum m.b.t. Internet Marketing?

 

Vraag me af of dezelfde geïnteresseerde groep (niet de rookies) zich hierbij zouden aansluiten.

 

Ben benieuwd naar jullie reacties.

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 225 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.