ik ben al een tijdje op zoek naar een financieringsmaatschappij die bereid is financieringen te verstrekken o.b.v. een
leaseconstructie voor de gebouwinstallaties die wij aanbrengen.
De reden is dat ik mijn klanten een aanbieding wil kunnen doen dat men een installatie ook kan leasen/huren naast kopen en om zodoende een punt voor te hebben op de concurrentie.
Ik ben er al wel achter dat het lastig ligt en heb al met een aantal maatschappijen gesproken. Een produkt als een auto of een computer kan een financieringsmaatschappij terughalen bij wanbetaling. Bij kabelgoten, kabels en buizen is dat natuurlijk niet mogelijk.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jeroen Reith
Jeroen Reith
Beste forumleden,
ik ben al een tijdje op zoek naar een financieringsmaatschappij die bereid is financieringen te verstrekken o.b.v. een
leaseconstructie voor de gebouwinstallaties die wij aanbrengen.
De reden is dat ik mijn klanten een aanbieding wil kunnen doen dat men een installatie ook kan leasen/huren naast kopen en om zodoende een punt voor te hebben op de concurrentie.
Ik ben er al wel achter dat het lastig ligt en heb al met een aantal maatschappijen gesproken. Een produkt als een auto of een computer kan een financieringsmaatschappij terughalen bij wanbetaling. Bij kabelgoten, kabels en buizen is dat natuurlijk niet mogelijk.
Heeft iemand goede aanwijzingen ?
Groeten en alvast bedankt, Jeroen
www.reith.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/30828-lease-van-gebouwgebonden-installaties/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag