Herrie in de zaak, is misschien wat overtrokken. Maar ik kon geen andere topic vinden waar ik mijn vraag onder kan posten.
Wij leveren houten meubelen aan consumenten. Wat doen jullie als er een klacht komt van de klant over een van jouw producten. Geen ernstige klacht, maar toch.
Voorbeeld: Vandaag belde een klant dat het meubel niet goed geverfd was en dat er een waas op het plexiglas zit. Wat doen jullie in zo'n geval. Natuurlijk in eerste instantie begripvol reageren, maar dan?
Bieden jullie een korting aan. Zouden jullie het product vervangen?
Graag tips over hoe het beste om te gaan met klachten?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Womeninbusiness
Womeninbusiness
Herrie in de zaak, is misschien wat overtrokken. Maar ik kon geen andere topic vinden waar ik mijn vraag onder kan posten.
Wij leveren houten meubelen aan consumenten. Wat doen jullie als er een klacht komt van de klant over een van jouw producten. Geen ernstige klacht, maar toch.
Voorbeeld: Vandaag belde een klant dat het meubel niet goed geverfd was en dat er een waas op het plexiglas zit. Wat doen jullie in zo'n geval. Natuurlijk in eerste instantie begripvol reageren, maar dan?
Bieden jullie een korting aan. Zouden jullie het product vervangen?
Graag tips over hoe het beste om te gaan met klachten?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag