Ik zit er aan te denken om 1 keer per jaar een opdag te organiseren, waardbij ik allerlei kleine en grotere podia opbouw. Denk hierbij aan ronde podia, podia met ramp, een tribune en de verschillende trappen die wij hebben.
UIteraard met een hapje en een drankje, veel reclame materiaal en dat alles met wat geluid en licht om de sfeer compleet te maken.
nu heb ik 2 vragen
Denken jullie dat hier animo voor is?
Hoe ga ik nieuwe opdrachtgevers overtuigen om geheel vrijblijvend eens te komen kijken.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Zomaar iemand
Ik zit er aan te denken om 1 keer per jaar een opdag te organiseren, waardbij ik allerlei kleine en grotere podia opbouw. Denk hierbij aan ronde podia, podia met ramp, een tribune en de verschillende trappen die wij hebben.
UIteraard met een hapje en een drankje, veel reclame materiaal en dat alles met wat geluid en licht om de sfeer compleet te maken.
nu heb ik 2 vragen
Denken jullie dat hier animo voor is?
Hoe ga ik nieuwe opdrachtgevers overtuigen om geheel vrijblijvend eens te komen kijken.
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32267-animo-voor-open-dag/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
24 antwoorden op deze vraag