• 0

Google +1 functie

Aanbevolen berichten

25 antwoorden op deze vraag

  • 0

Heb het draaien op mijn site. Als je ingelogd bent bij G+ dan zie je bij elk artikel een +1 knop staan. Ik geloof dat er in totaal maar liefst 2x op geklikt is. Het resultaat is tot nu toe verwaarloosbaar. Misschien als G+ meer gemeengoed is zoals Facebook dat is, dat het dan meer trekt en dat men er eerder op klikt.

Link naar reactie
  • 0

Google gebruikt de +1 knop nog niet voor de rankings. Wat het nu doet is ongeveer het zelfde als de facebook like. Facebook heeft nu een grotere user base dan het social media network van google. Zelf heb ik nog niet echt resultaat gezien van de +1-button.

 

Je kan het beste kijken wat google zelf er officieel over zegt:

http://www.google.com/support/profiles/bin/static.py?hl=nl&page=guide.cs&guide=1347964&topic=1364508&answer=1152622&rd=1

 

hopelijk heb je hier wat aan

Link naar reactie
  • 0

In de gaten houden zal ik ookzeker wel doen. Maar dit soort internet projecten komen en gaan en er zijn er zoveel die mislukken. En je wilt natuurlijk niet je hele site verpesten met +1 plaatjes en duimen.

 

Ik betwijfel of mensen zullen overstappen, ok facebook is een zooitje, wat het niet voorelkaar krijgt om zijn site netjes in IE te presenteren, maar als mensen het echt zo zat zijn dat ze het niet meer willen denk ik niet dat ze meteen overstappen naar een ander.

 

Om privacy redenen zou ik al helemaal nooit overstappen, paranoia of niet, het lijkt me niet een goed idee om al je gegevens bij een partij neer te leggen die gratis allerlei tools voor je maakt.

Je ziet zoveel mensen die alles bij google neerleggen, denk hierbij aan:

 

Zoekopdrachten;

E-mail;

Planning/agenda;

websitebeheer incl bezoekers.

etc etc.

 

Met andere woorden, ik zal niet de enige zijn die er niet happig op is om alles zomaar prijs te geven, zodat de beheerder het allemaal kan verkopen. Tuurlijk Facebook verkoopt ook al je gegevens, maar door je niet helemaal afhankelijk te maken van 1 partij heb je toch net iets meer in hand.

Link naar reactie
  • 0

Google+ zal alles doen om hun gelanceerde systeem als de nieuwe standaard te presenteren. Ze hebben al browsers, de zoekmachine en veel tools die ze kunnen inzetten om de G+ ook als regulier te profileren.

 

Om een deel van de Facebook te kunnen pakken zullen ze veel doen, het zal een investering zijn waarvan ze weten dat het ook miljarden zal opleveren. (Advertising e.d.)

 

Kijk het nog een maandje of 2-3 aan, als ze het dan nog aan de man proberen te brengen, dan weet je dat ze ervoor zullen gaan en dan zal het vanzelf meer-en-meer gebruikt worden.

 

Facebook heeft er ook lang over gedaan, Google zal daarop kunnen meeliften. Wanneer het goed gebruikt wordt is het vanzelfsprekend dat het deel uit zal maken van het zoekproces en zijn berekeningsmethode.

 

Het meetellingspercertage deel zal waarschijnlijk niet wonderbaarlijk groot zijn (worden).

www.ontwerpexpert.net | Websites en reclame op maat

 

www.brommert.nl | Alles over brommers en scooters

Link naar reactie
  • 0

Ik heb de knop 1 dag op onze website gehad, maar heb hem weer verwijderd. De code van de Google knop werd namelijk niet W3C gevalideerd. Echter is het wel een belangrijke functie, het maakt momenteel nog niet uit voor je ranking in Google, maar daar kan verandering in komen.

 

Het is echt een functie voor het sociale netwerk van Google. Je moet het zeg maar zien als de Facebook like knop. Wanneer iemand je website +1 geeft, wordt dit op het Google profiel geplaatst, alle volgers van dit Google profiel zien dan dat jij de website +1 hebt gegeven en kunnen dan ook naar de website gaan kijken.

 

 

Wil jij een website laten maken, een webshop laten maken of een online platform opzetten? Ik sta graag voor jou klaar. Ik doe dat met een PaaS oplossing via Start-platform.com of met maatwerk via Vwebdesign.nl.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb zo'n google account aagemaakt (om ook teverkomen dat iemand hem anders claimt), maar zie de vergelijking met facebook niet, ik kon nergens iets vinden waarbij je berichten kon plaatsen oid. Alleen een accoutn pagina, wie gaat daar nou op kijken.

OF heb ik iets fout gedaan en zou dit wel moeten kunnen?

Link naar reactie
  • 0

Ik heb zo'n google account aagemaakt (om ook teverkomen dat iemand hem anders claimt), maar zie de vergelijking met facebook niet, ik kon nergens iets vinden waarbij je berichten kon plaatsen oid. Alleen een accoutn pagina, wie gaat daar nou op kijken.

OF heb ik iets fout gedaan en zou dit wel moeten kunnen?

 

Heb je het nu niet over Google + in plaats van de Google +1 knop?

 

Heb de knop paar weken geleden geïntegreerd in 1 van mijn sites en het gaat als de brandweer. Nu 50 maal ge+1t. Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen.

Link naar reactie
  • 0

Naar mijn weten is het gebruik van Google+ in Nederland verwaarloosbaar klein. Let er wel op dat Google in vele van zijn diensten, bijvoorbeeld in Google Adsense, website-eigenaren aanspoort om een Google +1 knopje aan hun website toe te voegen. Het zal niet lang duren voordat deze functie zich ontpopt tot een ware cult.

Bezoek www.TurkseKok.nl voor Turkse Recepten. Alle recepten worden stap voor stap (met foto's) uitgelegd.

Link naar reactie
  • 0

Naar mijn weten is het gebruik van Google+ in Nederland verwaarloosbaar klein. Let er wel op dat Google in vele van zijn diensten, bijvoorbeeld in Google Adsense, website-eigenaren aanspoort om een Google +1 knopje aan hun website toe te voegen. Het zal niet lang duren voordat deze functie zich ontpopt tot een ware cult.

Ik ben het volledig met je eens. Daarnaast weet ik mij te herinneren dat Google zegt nu nog niets te doen met deze +waarderingen, maar voor de toekomst niets uitsluit. Dus als je nu al begint met het knopje te plaatsen en anderen ook eens te waarderen zit je volgens mij goed.

Internetstad - Voor voordelige domeinnaam registratie en betrouwbare webhosting!

Link naar reactie
  • 0

Leg eens uit hoe zou je dan telaat kunnen zijn?

Mensen die al een tijdje een Google+ strategie hebben uitgestippeld en er al maanden of jaren mee bezig zijn. Sta je in principe heel wat achter als je veel later begint met een dergelijke strategie.

 

Misschien een slecht voorbeeld:

Als je jaren geleden begon met webdesign was het een echt goudmijntje - begin je er nu mee is het totaal niet meer zo omdat er al zoveel mensen zijn die het al doen.

Link naar reactie
  • 0

Sorry snap het niet helemaal. Dta invoeren van zo'n knop is niet alleen teveel knopjes en functies verpesten de layout van je website.

 

Door eerst even te wachten en dan te bkijkenof het weliets gaat worden bespaart daaromniet alleen geld maar ook misschien het onndig verpesten van je website.

 

Hoeveel strategie is er werkelijk nodig voor het invoeren van een knop waar je op dit moment nog niets mee kan.

Link naar reactie
  • 0

Sorry snap het niet helemaal. Dta invoeren van zo'n knop is niet alleen teveel knopjes en functies verpesten de layout van je website.

 

Door eerst even te wachten en dan te bkijkenof het weliets gaat worden bespaart daaromniet alleen geld maar ook misschien het onndig verpesten van je website.

 

Hoeveel strategie is er werkelijk nodig voor het invoeren van een knop waar je op dit moment nog niets mee kan.

Dat is ieder zijn keuze uiteraard. Je kunt namelijk via verschillende communicatiekanalen mensen aansporen om je website Google +1 te doen. Beetje net hetzelfde als Facebook like.

 

Je kunt inderdaad ook wachten wat het allemaal gaat doen in de toekomst. Ik heb allesinds nog geen geld uitgegeven voor die knop erop te zetten of te promoten. Die snap ik niet.

 

Je kunt het beetje bekijken als een early adopter die iets wil uitproberen. Het kan een flop worden maar ook een succes. Met de tijd zullen we het wel weten.

 

Ik hoop ergens dat het een succes wordt voor een geduchte concurrent te worden voor Facebook.

Ik las overlaatst dat heelwat jongeren Facebook beu zijn. Misschien is Google +1 wel iets voor deze mensen.

Link naar reactie
  • 0

Waarom vindt he het stuk zo goed? Nergens wordt voor mij echt duidelijk waarom het verplicht is (volgens de schrijver wel). Ook is er maar 1 argument waarom het eventueel handig zou kunnen zijn, namelijk omdat Google de meest gebruikte zoekmachine op dit moment is.

Maar niet alle projecten ie Google lanceerd zijn een succes, sterker nog ze lanceren zoveel dingen dat het haast onmogelijk zou zijn alles werkend te houden..

 

Ik zie in het stuk nergens een pleidooi waarom Googleplus nou beter of slechter zou zijn dan bijvoorbeeld Hyves of Facebook.

 

Link naar reactie
  • 0

Voor wie er hier Wordpress als CMS systeem gebruikt heb ik een artikel geschreven, waardoor je dmv een plugin de knop op je site kan plaatsen:

 

http://www.startingbusiness.nl/ondernemerschap-blog/ondernemer/google-1-knop-wordpress-plugin/

 

Succes!

 

Danny Verhoeven

 

[mod edit: link in naam verwijderd]

Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik ben sinds een week of drie aan het experimenteren met de +1 button op enkele van mijn websites. En ik merk de afgelopen dagen wel dat artikels/pagina's waarop een paar mensen op de +1 button hebben geklikt, enkele plaatsen zijn gestegen in de zoekresultaten van Google. Dit kan natuurlijk toeval zijn, maar ik hou het voorlopig in de gaten.

 

Ik denk persoonlijk wel dat de +1 button en ook Google Plus een groot succes gaan worden in de toekomst. Google heeft genoeg tijd, geld en knowledge om de strijd met Facebook aan te gaan.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 139 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.