Onlangs heeft iemand bij mij een rondvaart met drankjes geannuleerd. De rondvaart was 106 euro incl 6% btw en de alcohol houdende drankjes waren 119 euro incl 19% btw. Samen 225 euro.
De betaalde annuleringskosten a 25% zijn € 56,25 incl btw. Hoe moet ik dat nu in de btw administratie verwerken?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mark 82
Mark 82
Even een kort vraagje waar ik zo niet uitkwam.
Onlangs heeft iemand bij mij een rondvaart met drankjes geannuleerd. De rondvaart was 106 euro incl 6% btw en de alcohol houdende drankjes waren 119 euro incl 19% btw. Samen 225 euro.
De betaalde annuleringskosten a 25% zijn € 56,25 incl btw. Hoe moet ik dat nu in de btw administratie verwerken?
www.rondvaartzwolle.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33379-btw-na-annulering/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag