Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
iii
iii
Beste mensen,
Ik zit met iets in mijn hoofd, wat ik niet concreet uitgewerkt krijg. Ik heb hier advies bij nodig.
Ik bezit op het moment 5 detailhandels, verspreid over het land. Iedere winkel is bezet met een bedrijfsleider en scholieren.
Ik ben groeiende en wil het aantal vestigingen binnen enkele jaren verdubbelen.
Ik speel met de gedachte om iemand in dienst te nemen, om het grootste deel van mijn taken over te nemen.
Diegene zou dan de verantwoording hebben over de volgende gebieden:
- Bedrijfsleiders controleren op kwaliteit.
- Bedrijfsleiders motiveren.
- Verantwoordelijk voor cijfermatig presteren bedrijfsleiders.
- Verantwoordelijk voor lijncommunicatie en communicatie tussen winkels
- Aannemen en inwerken nieuwe bedrijfsleiders
- Vervanging bedrijfsleiders bij ziekte
- Aannemen en begeleiden stagaires
- Oplossing aanbieden bij problemen waar bedrijfsleider niet uitkomt
- Contacten met externe bedrijven
- Coordineren van communicatieuitingen naar klanten
- Verantwoordelijk voor de fysieke aanpassingen van een vestiging (volgens opdracht)
Ik zal zelf de beslissingen maken over de winkels en deze medewerker zal er verantwoordelijk voor zijn dat ze uitgevoerd worden volgens opdracht.
Ik krijg het dus niet concreet. Ik zit met de volgende vragen:
- Is het realistisch dat iemand deze taken van mij overneemt?
- Wat voor functie wordt dit dan?
- Wat zou ik zo iemand moeten betalen?
- Hoeveel tijd zou hij hiermee kwijt zijn? (Fulltime, meer, minder?)
- Hoe breng ik de kennis die ik heb opgebouwd over op een dergelijke medewerker?
- Wat voor opleiding moet diegene genoten hebben? Wat voor werkervaring moet diegene hebben?
- Hoe zou ik iemand geschikts kunnen vinden?
Waar zou ik terecht kunnen voor dergelijke antwoorden? Wie zou mij hiermee kunnen helpen? Heeft hier op dit forum iemand hier ervaring mee?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33576-hoe-groeien-en-taken-afstoten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag