Ondernemers en Familiebedrijven gezocht voor nieuwe televisieprogramma's!

Aanbevolen berichten

Voor twee nieuwe televisieprogramma's voor de publieke omroep zijn wij (televisieproductiebedrijf Sultan Sushi) op zoek naar:

 

- Kleine tot middelgrote familiebedrijven waarin 'vader en zoon' beiden actief zijn en het de bedoeling is dat de zoon het bedrijf in de toekomst zal overnemen.

 

- Ondernemers die in het verleden zijn ontslagen door hun wergever, of weg moesten door een faillissement, máár hier positief uit zijn gekomen en voor zichzelf zijn begonnen!

 

Heeft u zo'n familiebedrijf of bent u zo'n ondernemer en vindt u het leuk om mee te werken? Neem dan alstublieft contact op met Rosemarie de Koning , redacteur bij Sultan Sushi.

 

rosemarie.dekoning@sultansushi.nl

06 - 543 518 00

 

 

Sultan Sushi is een onafhankelijk productiebedrijf dat zich bezig houdt met het ontwikkelen van televisie formats en het produceren van televisieprogramma's voor verschillende zenders.

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

 

HL heeft blijkbaar meer grappenmakers dan ondernemers die met de media kunnen omgaan. ::)

 

Dat klopt..

 

Maar ik heb dezelfde dag per email 2 namen met telefoonnummers doorgegeven(niet van mezelf) en ik en de 2 opgegeven personen hebben niets vernomen van TS..

 

Danny

Link naar reactie

 

Waarom zouden ze dezelfde dag antwoord moeten hebben?

 

Er lopen ook bij de media zat idioten rond, maar de waarde van goeie publiciteit is onschatbaar. SultanSushi is geen achterafbedrijfje, maar onderdeel van een groot productienetwerk (Red Arrow) dat onderdeel is van ProSieben.

 

Stap van je Calimerocomplex af en grow up!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Er staat een mobiel telefoonnummer bij de oproep en deze journalist is ook op LinkedIn te vinden...

 

Namen en telefoonnummers is zonder introductie van de personen achter de onderneming inclusief mondeling toelichting misschien een kansarme aanmelding geweest. Journalisten en tv-makers zijn praters, bellers, netwerkers.

 

En natuurlijk is het jammer als er na een oproep niet gereageerd wordt op ieder bericht, maar dan volg je toch op of leg je langs meerdere wegen contact? Is de e-mail juist geadresseerd?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

 

 

 

Stap van je Calimerocomplex af en grow up!

 

??

 

 

Er worden wat grapjes gemaakt,ik reageer ook met een grapje en dan een stukje redelijk serieus erna en dan tik jij weer zoiets...

 

Calimerocomplex (bron Wikipedia)

Men spreekt van het calimerocomplex als een partij (persoon, organisatie, land) het gevoel heeft door zijn kleine omvang ten opzichte van een andere partij niet serieus te worden genomen en die visie ook uitdraagt.

 

 

Ben benieuwd naar je redenatie.

 

 

 

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

 

Het is net als de middelbare school. Er komt een gast in de klas en dan staan de grootse grappenmakers al klaar met puberale lol. Gebeurt als je 15 bent. Of een boerenkinkel.

 

En wat heeft dat te maken met calimerogedrag?

 

Ik zal zo even een nieuw topic aanmaken ,ben je negativiteit naar mij een beetje zat.

 

Danny

Link naar reactie

 

Wanneer het wordt uitgezonden is nog niet bekend. Wij zullen namelijk eerst de benodigde personen en bedrijven moeten vinden, voordat wij de programma's kunnen gaan produceren.

Een vergoeding staat er helaas niet tegenover. Wel geven de programma's een postieve kijk op uw bedrijf, wat wellicht goede exposure betekent.

Inmiddels hebben wij al contact met een aantal bedrijven en personen maar we zijn nog niet compleet! Aanmeldingen zijn dus nog steeds meer dan welkom!

 

@Danny Jansen, ik begreep dat je geprobeerd hebt mij te mailen. Helaas heb ik niets binnen gekregen, dus heb ik hier vanzelfsprekend ook niet op kunnen reageren. Nogmaals mijn e-mailadres: rosemarie.dekoning@sultansushi.nl

Misschien zou je de gegevens nog eens kunnen mailen?

Nogmaals: we zijn nog steeds op zoek, dus ben of ken je iemand die enigszins in het profiel past: Reageer dan!

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

 

Wanneer het wordt uitgezonden is nog niet bekend. Wij zullen namelijk eerst de benodigde personen en bedrijven moeten vinden, voordat wij de programma's kunnen gaan produceren.

Een vergoeding staat er helaas niet tegenover. Wel geven de programma's een postieve kijk op uw bedrijf, wat wellicht goede exposure betekent.

Inmiddels hebben wij al contact met een aantal bedrijven en personen maar we zijn nog niet compleet! Aanmeldingen zijn dus nog steeds meer dan welkom!

 

@Danny Jansen, ik begreep dat je geprobeerd hebt mij te mailen. Helaas heb ik niets binnen gekregen, dus heb ik hier vanzelfsprekend ook niet op kunnen reageren. Nogmaals mijn e-mailadres: rosemarie.dekoning@sultansushi.nl

Misschien zou je de gegevens nog eens kunnen mailen?

Nogmaals: we zijn nog steeds op zoek, dus ben of ken je iemand die enigszins in het profiel past: Reageer dan!

 

Wellicht in de spambox daar ik vanuit een gratis mail programma verzend. mailadres is colorrepublic@gmx.com. Ik mail ook vanmiddag wel even vanaf mijn zakelijke email.

 

Danny

Link naar reactie

Beste SultanSushi,

 

ik neem aan dat jullie ter voorbereiding van deze productiereeksen de nodige desk research hebben gedaan.

 

Ik stuit al snel op de Vereniging Familiebedrijven Nederland (http://www.fbned.nl/), Centrum van het Familiebedrijf (http://www.cfb.nl/) en De Dag van het Familiebedrijf (http://www.dedagvanhetfamiliebedrijf.nl/) voor de eerste categorie ondernemers.

 

Sneeuwt de oproep voor de tweede categorie van ex-werknemers niet wat onder?

 

Zoeken jullie nog kandidaten met een specifiek profiel?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Mijn vraag had niets met humor te maken, maar was een serieuze vraag, waarom mag een ondernemer niet iets verdienen terwijl de programma makers dat wel doen.

 

Oja natuurlijk mag je anderhalve seconde in met je logo in beeld komen en komt je naam bij de aftiteling die niemand bekijkt. Ik krijg meerdere aanvragen per week, voor dit soort programma's. Men wil niets betalen maar wel even het logo in beeld gooien, maar max 1 keer en het liefst zo onopvallend mogelijk.

Link naar reactie

Bij het lezen van bovenstaande reacties kon ik een glimlach niet onderdrukken.

 

Met mijn 1.94 heb ik geen last van Calimero-gevoel. ;)

We eten ons buikje lekker vol, van de kruimels die de grote jongens van de tafel laten vallen.... maar dit terzijde

 

Paar jaar terug ten gevolge van Last In--First Out op straat. Als chauffeur rijd je meestal, maar stá je niet graag op straat....

 

Zojuist heb ik een mail naar de dame van de TV gestuurd en ook gevraagd om een reactie als we niet genomineerd worden.

 

En ja, ik heb gelezen dat er geen vergoeding tegenover staat. So what?

Als we straks weer met carbid in de weer zijn, kost dat ook geld. Je mag iets toch ook gewoon LEUK vinden? Er zijn dagen bij dat ik niet op tv kom....

 

We zien het wel.

 

 

www.trailerplus.nl onderdelen voor aanhangers en boottrailers

Virtuele rondleiding in ons magazijn

Link naar reactie

Ergens op dit forum staat een topic van veertig pagina's vol berichten van HLers die in de media komen. Daar kun je uit afleiden dat je als ondernemer toch wel moeite moet doen om op de gewenste manier in de publiciteit te komen.

 

Af en toe dient zich echter een journalist of programmamaker aan die op zoek is naar ondernemers. Daar hebben we op dit forum zelfs speciaal ruimte voor gemaakt. Dan reageert een kleine groep ##### echter vrij voorspelbaar met de vraag 'wat schuift dat', haken er nog een paar grappenmakers aan en voor je het weet hangt er ineens een cynische en negatieve sfeer. Terwijl het gewoon een kans is voor mogelijk positieve free publicity. En sowieso promotie van klein ondernemerschap.

 

Publiciteit kan iedereen maken, dat weet ik ook wel. Je kan je eigen site opzetten, je eigen blogs en tweets. Je kan relatief makkelijk in het huis-aan-huis sufferdje belanden. Maar een landelijk zakenblad, een dagblad of een televisieprogramma met een potentieel groot bereik dat een podium biedt aan ondernemers is een buitenkans.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Misschien eens bellen met Harry Mens? Die betaalt € 15.000!

 

Voor een bepaald bedrag kan een ondernemer zich een plaats verschaffen in het programma of een reclameblok. Niet alle deelnemers hoeven te betalen. Het starttarief bedraagt meestal €15.000, bij aanschaf van meerdere uitzendingen geldt een korting. Met de koper van het interview wordt afgestemd welke vragen worden gesteld. Zo wordt naar de kijker de indruk gewekt dat er sprake is van een onafhankelijk interview, terwijl de koper lastige vragen kan vermijden. De vermeende oplichters van Palm Invest en Easy Life gebruikten deze methode om klanten te werven, evenals de advocaat die tegen dit soort fondsen strijdt, Dion Bartels.

 

Goh. Het is andersom. ::)

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Op zich een mooie kans voor een ondernemer.

 

Vorig jaar heeft een Nederlandse omroep een meerdelige documentaire van Frans Bromet uitgezonden. "Van vader op zonen". Hierbij handelt het zich om het proces van een bedrijfsovername van een keukenbedrijf. Het bedrijf wordt geleidelijk aan overgedragen van vader naar 2 zonen. Ze werden gedurende een ruime periode (3 1/2 jaar !) gevolgd. "Onderweg" gebeurde van alles: brand in een filiaal, wel of geen nieuw pand erbij, aandelenoverdracht, verschillen van inzicht etc.

 

Als iemand wil weten wat deelname aan een dergelijk programma voor je bedrijf kan doen zou je eens contact met hen (keukenbedrijf) op kunnen nemen.

 

Ik verbaas me verder over de reacties van enkele mensen hier. Ik hoop dat serieuze mediabedrijven zich hierdoor niet laten afschrikken en Higherlevel als een geschikt kanaal blijven zien om met enthousiaste ondernemers in contact te komen.

Link naar reactie

Op zich een mooie kans voor een ondernemer.

..................

.........

 

Ik verbaas me verder over de reacties van enkele mensen hier. Ik hoop dat serieuze mediabedrijven zich hierdoor niet laten afschrikken en Higherlevel als een geschikt kanaal blijven zien om met enthousiaste ondernemers in contact te komen.

 

Helemaal eens,

het eerste contact is gelegd, dus wel een spoedige (re)actie gekregen.

 

Daniël Lohues en Harry Muskee zijn ook ver gekomen met de Drentsche tongval...... ;D

 

www.trailerplus.nl onderdelen voor aanhangers en boottrailers

Virtuele rondleiding in ons magazijn

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 176 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.