En dat zal ook wel niet de laatste keer zijn, TNT/Postnl heeft immers de waarde van de postzegel afgehaald omze vrij ongemerkt heel snel duurder te kunnen maken.
Nu heb ik juist een nieuwe bron van inkomsten waarbij ik veel met brievenbus post verzend en waarbij veel postzegels gebruik (1100 stuks al in afgelopen weken).
De vraag is dan ook: kan dat goedkoper?
Is b.v. een frankeer machine goedkoper os moet dan enkel makkelijker zijn?
Je kan ook de oude hollandse gulden zegels nog gebruiken, maar is dat wel proffessioneel genoeg?
Zijn er andere partijen die (als tussenpartij) goedkopere brievenbus post/postzegels aanbieden?
Benieuwd of iemand hier nog goede dingen voor weet om goedkoper te maken.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
member123
member123
Vanaf januari worden de postzegels weer bijna 10% duurder: http://www.nu.nl/geldzaken/2631206/postzegel-wordt-opnieuw-duurder.html
En dat zal ook wel niet de laatste keer zijn, TNT/Postnl heeft immers de waarde van de postzegel afgehaald omze vrij ongemerkt heel snel duurder te kunnen maken.
Nu heb ik juist een nieuwe bron van inkomsten waarbij ik veel met brievenbus post verzend en waarbij veel postzegels gebruik (1100 stuks al in afgelopen weken).
De vraag is dan ook: kan dat goedkoper?
Is b.v. een frankeer machine goedkoper os moet dan enkel makkelijker zijn?
Je kan ook de oude hollandse gulden zegels nog gebruiken, maar is dat wel proffessioneel genoeg?
Zijn er andere partijen die (als tussenpartij) goedkopere brievenbus post/postzegels aanbieden?
Benieuwd of iemand hier nog goede dingen voor weet om goedkoper te maken.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33660-postzegels-10-duurder-wat-is-goedkopere-oplossing/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag