Sinds precies 1.5 jaar (18 maanden) run ik mijn website en houd ik de statistieken bij van de bezoekers. Ergens heb ik ooit eens gelezen dat in het eerste jaar het percentage terugkerende bezoekers normaal gesproken vrij laag zal zijn omdat niemand je site nog kent en de meeste mensen dus pas voor de eerste keer zullen gaan bezoeken.
Nu 18 maanden en iets meer dan 37000 bezoekers verder is het aantal nieuwe klanten nog steeds 71%. Is dit normaal of hoor ik tegen deze tijd veel meer terugkerende klanten te hebben?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Basketballwear
Basketballwear
Sinds precies 1.5 jaar (18 maanden) run ik mijn website en houd ik de statistieken bij van de bezoekers. Ergens heb ik ooit eens gelezen dat in het eerste jaar het percentage terugkerende bezoekers normaal gesproken vrij laag zal zijn omdat niemand je site nog kent en de meeste mensen dus pas voor de eerste keer zullen gaan bezoeken.
Nu 18 maanden en iets meer dan 37000 bezoekers verder is het aantal nieuwe klanten nog steeds 71%. Is dit normaal of hoor ik tegen deze tijd veel meer terugkerende klanten te hebben?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33882-terugkerende-bezoekers/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag