Hoeveel emails krijgt een doorsnee ondernemer? Bij mij belanden er dagelijks een paar honderd in mijn mailbox. Als de spam uitgefilterd is, blijft er een lawine aan nieuwsbrieven over, eindeloos geouwehoer van LinkedIn Groups, allerlei alerts en een incidentele persoonlijke mail.
Mijn mailprogramma heeft wel filters, dus die ga ik maar eens wat beter instellen. Maar met name dat grijze gebied van newsletters en nieuwe topics in groups en fora is langzaamaan een lawine geworden. Al die verzenders denken dat ik een fan ben, een abonnee, een klant of een groepslid. Maar mijn interesse is lang geleden al naar een laag peil gezonken. Met ingrijpende gevolgen voor de marketing van al die berichtenleveranciers.
Zijn er cijfers van de doorsnee mailload van consumenten en ondernemers? Wat is het bereik van de gemiddelde nieuwsbrief? Hoeveel worden er geopend en hoeveel leiden tot kliks naar de website? Volgens mij moeten we dan aan promillages denken, geen procenten meer.
Wat is het energieiverbruik van al die loze mail?
Hoe kunnen ondernemers maatschappelijk verantwoord mailen?
Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
TwaBla
TwaBla
Hoeveel emails krijgt een doorsnee ondernemer? Bij mij belanden er dagelijks een paar honderd in mijn mailbox. Als de spam uitgefilterd is, blijft er een lawine aan nieuwsbrieven over, eindeloos geouwehoer van LinkedIn Groups, allerlei alerts en een incidentele persoonlijke mail.
Mijn mailprogramma heeft wel filters, dus die ga ik maar eens wat beter instellen. Maar met name dat grijze gebied van newsletters en nieuwe topics in groups en fora is langzaamaan een lawine geworden. Al die verzenders denken dat ik een fan ben, een abonnee, een klant of een groepslid. Maar mijn interesse is lang geleden al naar een laag peil gezonken. Met ingrijpende gevolgen voor de marketing van al die berichtenleveranciers.
Zijn er cijfers van de doorsnee mailload van consumenten en ondernemers? Wat is het bereik van de gemiddelde nieuwsbrief? Hoeveel worden er geopend en hoeveel leiden tot kliks naar de website? Volgens mij moeten we dan aan promillages denken, geen procenten meer.
Wat is het energieiverbruik van al die loze mail?
Hoe kunnen ondernemers maatschappelijk verantwoord mailen?
Hiep hiep hoera: honderd jaar A4
(DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33940-mail-overload/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag