Na ontzettend veel googlen heb ik besloten jullie maar eens lastig te vallen:
Ik ben bezig met berekening van marges voor producten die wij gaan maken. Ik weet welke marges ik nodig heb om gezond te draaien en ik heb een beeld van de prijs die in de winkel goed zou zijn. Ik heb een idee wat voor marges een winkelier gemiddeld rekent voor ons soort producten.
Maar wat is de marge die een groothandel gemiddeld neemt?
De marges verschillen enorm per sector, de onze is:
Voedingsmiddelen, koekjes en houdbaar gebak (bakkerij). (Biologisch)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
kleinedwin
kleinedwin
Na ontzettend veel googlen heb ik besloten jullie maar eens lastig te vallen:
Ik ben bezig met berekening van marges voor producten die wij gaan maken. Ik weet welke marges ik nodig heb om gezond te draaien en ik heb een beeld van de prijs die in de winkel goed zou zijn. Ik heb een idee wat voor marges een winkelier gemiddeld rekent voor ons soort producten.
Maar wat is de marge die een groothandel gemiddeld neemt?
De marges verschillen enorm per sector, de onze is:
Voedingsmiddelen, koekjes en houdbaar gebak (bakkerij). (Biologisch)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34072-marges-producent-groothandel-winkel/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag