• 0

Kosten raamfolie/stickers II

Omdat mijn vorige post is geblokkeerd en ik niet weet wat de reden daarvan is geweest bij deze opnieuw mijn vraag. Ik heb niets kwaads in de zin en heb gewoon NU een globale raming nodig. Er moeten toch meer ondernemers zijn die in hun winkel ter commercie/marketing raamfolie hebben laten aanbrengen en zodoende mij ongeveer kunnen vertellen waarmee ik moet rekenen? Ik heb geen tijd meer om een offerte door een bedrijf op te laten stellen. UIt ervaring weet ik dat daar toch al gauw een week over heen gaat (afspraak maken, op laten meten, wensen in kaart brengen, opstellen.....) Heeft daar niemand hier begrip voor? Dus ik smeek de moderator om dit topic deze keer niet te blokkeren, want als ik deze vraag niet mag stellen voel ik toch wel alsof mijn vrijheid hier sterk wordt beperkt en ik vraag me af of dat bij zo'n onschuldige vraag wel nodig is.

 

Weet iemand hoeveel het kost om een raam van raamfolie te voorzien? Het gaat om in totaal 5 ramen die allemaal ongeveer net zo breed zijn als de ruit van een deur, hoogte folie ongeveer 50 cm. Naam en logo onderneming in kleur en op 1 van de ramen ook de openingstijden e.d. Aangezien het moeilijk is om het zelf aan te brengen graag ook het laten aanbrengen erbij berekenen.

 

Het gaat gewoon om een ruwe schatting. Zou ik in het bovenstaande geval met een paar tientjes, een paar honderden of duizenden euro's rekening moeten houden?

 

Alvast bedankt!

 

Groeten Sarah

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 1

Eerste resultaat in Google:

http://budgetsign.nl/nodeorder/productsoorten/gevelreclame/raambestickering

 

Misschien kan je verder geholpen worden door ook te zeggen waar je bedrijf gevestigd is, dit omdat je het wil laten aanbrengen en dus te maken krijgt met vervoer

 

p.s I love 2 x de helft, mijn dochter (8) ook alleen word haar juf er nu gek van :-)

 

+4

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 1

Hallo, Sarah,

 

Ik weet niet waar je zit, ik weet niet wat jij bedoelt met "zo breed als de ruit van een deur" en de breedte vertelt me niks over de hoogte. Ik weet niet hoeveel kleuren je in je logo hebt en ik weet niet hoe de logo in het raam past.

 

Wel weet ik iemand die het binnen de kortste tijd kan komen kijken, meten, maken en installeren; maar gezien dat ik je locatie niet weet, weet ik ook niet of je hier iets aan hebt. Wil je het bestellen en later zelf installeren kan dat ook volgens mij maar dan moet je een keer gaan Googelen.

 

Van daar volgens mij de frustrerende ervaring dat je geen antwoord krijgt: er is geen standaard prijs voor een op maat bestelling. Voor ons kwam het uit rond honderd, honderdvijftig euro. Maar dat waren andere ramen, een andere ontwerp, en bla bla.

Snel en eenvoudig bedrijfshuisvesting, waar de ruimte aan je werk past, en niet andersom. Wij zijn aan het delen. En het is geweldig. http://www.registratie-adres.nl

 

Een professioneel, verwelkomen coworking gemeenschap Treat it like your own. It is. http://www.kamer52.nl

Link naar reactie
  • 0

Kom op Sarah, een offerte duurt geen week.. als je ons in 3 zinnen kan uitleggen wat je nodig hebt dan kan een professionale beletteraar dat ook.. zo aan de telefoon binnen 2 minuten. zeker als je aangeeft dat het om een ruwe schatting gaat

 

of even googelen op iets als raamfolie belettering vond ik diverse sites waaronder deze

 

online plakletters bestellen http://www.signs-online.nl/plaktekst

 

dan krijg je de tekst.. wil je hem ook door professionals op het raam laten plakken dan komt er nog 2 uur werk of zoiets bij

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de reacties, maar over het algemeen kan ik er niet veel mee. Eigenlijk verzoek ik iedereen die geen zinnige bijdrage te geven heeft gewoon niet te reageren. Je hoeft alleen maar te helpen als je dat wilt, het is niet verplicht. :-) En dat ik op mijn vorige topic geen reacties kreeg ligt heus niet aan het onderwerp, maar aan het feit dat het meteen werd dicht gegooid. Ik had altijd zo'n prettige ervaringen hier op HL, maar ben vandaag al met al toch wel erg teleurgesteld. Het is mij als frequente forumgebruiker namelijk nog nooit gebeurd dat een topic zonder pardon werd dicht gegooid en dat terwijl ik toch al heel wat jaartjes mee draai op het forums vh internet :-)

 

Als ik het op 500 raam (leuke woordspeling ;-)) moet het toch zeker voldoende zijn? Het komt niet op een honderd meer of minder uit. Voor mijn gevoel had zoiets ook een paar duizend kunnen kosten hoor.

 

Aanvullingen zijn trouwens altijd welkom! :-)

Link naar reactie
  • 0

Deze gaat ook weer op slot met dezelfde reden als het voorgaande topic.

 

Mod

Waarom vraag je geen offerte aan bij een lokale leverancier? Dit topic gaat dicht - tenzij je een goede reden hebt om het onderwerp in een forum te behandelen.).

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 129 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.