Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Marco19
Marco19
Vandaag geleverd aan een klant een tafelkoelkast
Deze heeft meneer via de website en wij hebben deze heer een mail gezonden met de afleverdatum
en dat hij deze met de chauffeur moet controleren .
De mail hebben wij 5 dagen voor levering aan hem gezonden
Hierin staat is deze beschadig dan deze weigeren /levering is tot eerste drempel
Klant heeft met chauffeur de koelkast gecontroleerd getekend voor juist ontvangst en heeft contant afgerekend
Nu belt hij 30 minuten later en koelast staan in de woonkamer
er zit een deuk in .
Wij vinden dit er vervelend en vragen de Heer of foto materiaal .
nu is het geen deuk maar echt een mega deuk met zware lak schade
Wij hebben aangeboden om deze toch om te ruilen maar wel dat hij de transport kosten vergoed.
waar heeft hij recht op .
Joostq
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34499-vandaag-geleverd-bij-een-klant/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
24 antwoorden op deze vraag