Cook-A-Do Geplaatst: 5 december 2011 Cook-A-Do 9 1 Geplaatst: 5 december 2011 Hallo, Ik sta binnenkort op een kerstmarkt. Maar weet totaal niet hoe ik moet aankleden iemand tips? [titel aangepast - mod] Link naar reactie
0 Guus Geplaatst: 5 december 2011 Guus 9 0 Geplaatst: 5 december 2011 Dikke warme jas tegen de kou Link naar reactie
0 Cook-A-Do Geplaatst: 5 december 2011 Auteur Cook-A-Do 9 1 Geplaatst: 5 december 2011 ik heb een verwarminstoestel Link naar reactie
0 Iwan van Geelen Geplaatst: 5 december 2011 Iwan van Geelen 3,2k 213 Geplaatst: 5 december 2011 vooral warme schoenen en dubbele sokken.... tenzij het een kerstmarkt onder de evenaar is :P geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be Link naar reactie
0 R.I.P. | Peter Bonjernoor Geplaatst: 5 december 2011 R.I.P. | Peter Bonjernoor 8,7k 582 Geplaatst: 5 december 2011 ik heb een verwarminstoestel In dat geval stel ik een Hawaii-shirt met korte broek voor! IN MEMORIAM Link naar reactie
0 Quibke Geplaatst: 5 december 2011 Quibke 597 111 Geplaatst: 5 december 2011 Kachel heb je niks aan. Je staat buiten, dus dit vervliegt per direct. Zorg voor stukken karton op de vloer, tegen optrekkende kou. Goede schoenen en sokken en warm drinken. Voor de kraam : Deze wordt bijna altijd leeg geleverd, dus onderstel met planken, soms een dakje. Zorg dus voor : - Tafelkleed of iets om die planken te bedekken - Punaises om kleed vast te maken - Verlengsnoeren en verlichting (lichtslang) - Evt verhoginkjes om niet alles “plat” op je kraam te leggen - Geldbakje en wisselgeld - Lijmklemmen, bol touw, schaar, zakmes, kunnen altijd van pas komen - Cadeaupapier ? Dan ook zorgen voor plakband. Wanneer je bij iemand privé van stroom gebruik hebt mogen maken, is het wel zo netjes hierover een afspraak te maken hoeveel er afgerekend moet worden, of te zorgen voor een bedankje achteraf. Och, en goede zin, zelf een kerstmuts op en misschien een drankje weggeven aan de verkilde passant doen het ook altijd goed. Succes. Link naar reactie
0 RicardoV Geplaatst: 5 december 2011 RicardoV 164 6 Geplaatst: 5 december 2011 vooral warme schoenen en dubbele sokken.... tenzij het een kerstmarkt onder de evenaar is :P Want onder de evenaar is het altijd warm? ;) :-K Link naar reactie
0 Norbert Bakker Geplaatst: 5 december 2011 Norbert Bakker Moderator 17,9k 34 1963 Geplaatst: 5 december 2011 Want onder de evenaar is het altijd warm? Nee,....maar kerst valt daar in hartje zomer (vergelijkbaar met als wij kerst zouden vieren op 24 juni), dus is de noodzaak voor warme schoenen en dubbele sokken wat minder aanwezig ::) :P Verzekeringsadviseur voor ondernemers | AOV | Aansprakelijkheid | Cyber | Pensioen. Hulp nodig bij verzekeringen of wil je offertes? → Contact Link naar reactie
0 donar Geplaatst: 9 december 2011 donar 6 0 Geplaatst: 9 december 2011 vergeet ook niet zeil mee te nemen. Een groot stevig zeil wat je met klemmen vastmaakt aan de achterkant van je kraam (eventeel ook zijkanten als je geen kraam naast je hebt) en een dun zeiltje wat je over je spullen kan gooien mocht het gaan regenen/sneeuwen (ook al heb je een dakje, door de wind worden alsnog je spullen nat) Link naar reactie
0 Bazzio Geplaatst: 9 december 2011 Bazzio 1,7k 1 105 Geplaatst: 9 december 2011 loop van de week eens over de weekmarkt in je woonplaats en kijk hoe marktlui dat doen. ;) "zoek het maar uit" Link naar reactie
0 profilepicture Geplaatst: 12 december 2011 profilepicture 68 4 Geplaatst: 12 december 2011 Een aantal dingen die ik meeneem naar de kerstmarkt: - roll up banner - tafelkleed - displaymateriaal - beeldscherm met filmpje - visitekaartjes - leuke aanbiedingen - kleding (vooral warme) - kluisje - wisselgeld Link naar reactie
Cook-A-Do
Cook-A-Do
Hallo,
Ik sta binnenkort op een kerstmarkt.
Maar weet totaal niet hoe ik moet aankleden iemand tips?
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag