Op 12 Oktober 2011 heb ik voor het eerst deze vraag gesteld met als resultaat zeer veel feedback! Uit deze feedback heb ik zoveel mogelijk aanpassingen gemaakt en de site een heel stuk verbeterd.Vandaag Ronde 2.
Omschrijving van je concept:
Sinds 2009 ben ik begonnen met een internet webshop in basketballkleding. Nu 2 jaar later is het bedrijf sterk gegroeid en is het een echte onderneming geworden en niet meer enkel een hobby winkel. Vorig jaar heb ik dit ook benadrukt door de gehele site een professionelere uitstraling te geven.
Met betrekking tot (vooral) conversie verhoging ben ik op zoek naar verbeteringen op mijn website om hem nog klantvriendelijker en duidelijker te maken. Graag zou ik hier van jullie feedback en tips over willen in het specifiek. Natuurlijk zijn andere tips ook meer dan welkom.
Inmiddels zijn we ongeveer 2 maanden na het starten van het vorige topic en moet ik eerlijk zeggen dat ik heel erg blij ben met het feit dat ik 3 volledige pagina's aan reacties, feedback, verbeterpunten en tips heb mogen ontvangen van mijn mede higherlevelers.
Inmiddels heb ik in de afgelopen maand niet stilgezeten en in mijn vrije tijd een aantal zaken op orde gemaakt. Zal hieronder eens kort zetten wat ik precies gedaan heb.
* Design aangepast naar een vriendelijker / warmer karakter.
* Kleuren in het design aangepast en gezorgt dat deze consistent aanwezig zijn.
* Plaatjes rechts aangepast aan design.
* Plaatsjes in de slider aangepast naar design.
* Assortiment op sommige punten aangepast.
* Algemene voorwaarden aangepast.
* Product varianten aangepast (niet meer zoveel producten niet op voorraad)
* Klantenservice aangepast (24 uur per dag bereikbaar)
* Categorieen links aangepast.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Het concept van Basketballwear ligt op het feit dat ik persoonlijk tussen mijn klanten wil staan en ze van duidelijk advies, tips en een mening wil voorzien in hun aankoop proces. Om dit te realiseren ben ik persoonlijk ook op alle grote basketball evenementen in Nederland om een praatje te maken en eventueel het te hebben over producten en de basketbal wereld.
Mijn motto is dan ook: Basketballwear gemaakt voor jullie, gemaakt door jullie.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik wil een betere site maken zodat klanten nog makkelijker hun weg kunnen vinden binnen de webstie. De site moet vertrouwen, professionaliteit en het gevoel van basketbal uitstralen.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Wij zetten onszelf anders in de markt (zie concept omschrijving)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Basketballwear
Basketballwear
Omschrijving van je concept:
Op 12 Oktober 2011 heb ik voor het eerst deze vraag gesteld met als resultaat zeer veel feedback! Uit deze feedback heb ik zoveel mogelijk aanpassingen gemaakt en de site een heel stuk verbeterd. Vandaag Ronde 2.
Omschrijving van je concept:
Sinds 2009 ben ik begonnen met een internet webshop in basketballkleding. Nu 2 jaar later is het bedrijf sterk gegroeid en is het een echte onderneming geworden en niet meer enkel een hobby winkel. Vorig jaar heb ik dit ook benadrukt door de gehele site een professionelere uitstraling te geven.
Met betrekking tot (vooral) conversie verhoging ben ik op zoek naar verbeteringen op mijn website om hem nog klantvriendelijker en duidelijker te maken. Graag zou ik hier van jullie feedback en tips over willen in het specifiek. Natuurlijk zijn andere tips ook meer dan welkom.
De website is the vinden op: http://www.basketballwear.nl/
Inmiddels zijn we ongeveer 2 maanden na het starten van het vorige topic en moet ik eerlijk zeggen dat ik heel erg blij ben met het feit dat ik 3 volledige pagina's aan reacties, feedback, verbeterpunten en tips heb mogen ontvangen van mijn mede higherlevelers.
Inmiddels heb ik in de afgelopen maand niet stilgezeten en in mijn vrije tijd een aantal zaken op orde gemaakt. Zal hieronder eens kort zetten wat ik precies gedaan heb.
* Design aangepast naar een vriendelijker / warmer karakter.
* Kleuren in het design aangepast en gezorgt dat deze consistent aanwezig zijn.
* Plaatjes rechts aangepast aan design.
* Plaatsjes in de slider aangepast naar design.
* Assortiment op sommige punten aangepast.
* Algemene voorwaarden aangepast.
* Product varianten aangepast (niet meer zoveel producten niet op voorraad)
* Klantenservice aangepast (24 uur per dag bereikbaar)
* Categorieen links aangepast.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Het concept van Basketballwear ligt op het feit dat ik persoonlijk tussen mijn klanten wil staan en ze van duidelijk advies, tips en een mening wil voorzien in hun aankoop proces. Om dit te realiseren ben ik persoonlijk ook op alle grote basketball evenementen in Nederland om een praatje te maken en eventueel het te hebben over producten en de basketbal wereld.
Mijn motto is dan ook: Basketballwear gemaakt voor jullie, gemaakt door jullie.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik wil een betere site maken zodat klanten nog makkelijker hun weg kunnen vinden binnen de webstie. De site moet vertrouwen, professionaliteit en het gevoel van basketbal uitstralen.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Wij zetten onszelf anders in de markt (zie concept omschrijving)
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Alle feedback is welkom.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34852-2e-ronde-wat-vinden-jullie-van-mijn-basketball-webwinkel/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag