Zit met 3 compagnons enige jaren in BV. Ik stop de dagelijkse werkzaamheden (kreeg hiervoor maandelijkse managementfee) en ga verder als alleen aandeelhouder of verkoop mijn aandelen. Op de bedrijfsfinanciering zit een persoonlijke (prive) borg op alle vier de compagnons. Ik wil dat 3 compagnons deze voor mijn deel overnemen maar daar wordt geen gehoor op gegeven.
Wat kan ik in deze daarop ondernemen. Kan ik hen daartoe verplichten?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
kans8
kans8
Beste lezer,
Mijn verzoek om advies in volgende situatie.
Zit met 3 compagnons enige jaren in BV. Ik stop de dagelijkse werkzaamheden (kreeg hiervoor maandelijkse managementfee) en ga verder als alleen aandeelhouder of verkoop mijn aandelen. Op de bedrijfsfinanciering zit een persoonlijke (prive) borg op alle vier de compagnons. Ik wil dat 3 compagnons deze voor mijn deel overnemen maar daar wordt geen gehoor op gegeven.
Wat kan ik in deze daarop ondernemen. Kan ik hen daartoe verplichten?
Hartelijk dank!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35726-vrijgave-persoonlijke-borg-bedrijfsfinanciering/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
25 antwoorden op deze vraag