Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Annedien Hoen
Ik ga zelf dan ook maar eens in de vuurlinie staan! ;D
Ik ben sinds begin van dit jaar begonnen met het herdefiniëren van mijn positionering en heb een aantal onderdelen omschreven waarop ik mijn bedrijf ga veranderen.
Eén daarvan is mijn eigen logo- razend moeilijk, dus echt zoiets dat je lekker lang uitstelt, maar ik heb nu iets gemaakt dat verbeeldt wat ik graag wil uitstralen. Het is een station ergens aan het einde van een lange reis bespiegeling, dingen op z'n kop zetten en er naar kijken, incubatie, mind maps, word documentjes, losse aantekeningen...totdat je dan ineens het grotere plaatje ziet.
Ik wil dit graag met jullie delen en om jullie feedback vragen op het niveau van uitstraling, relatie tussen wat ik erover zeg en hoe het eruitziet, de ambities en het resultaat.
(En hoe jullie me hebben leren kennen de afgelopen tijd, de een kent mij en mijn kwaliteiten wat beter dan de ander, maar zal toch een beeld opleveren)
Het 'verhaal' heb ik erbij opgenomen om zo een context te creëeren, aan een mening puur in de sfeer van "mooi" of "niet mooi" heb je meestal weinig heb ik gemerkt ;)
Ik zie uit naar jullie feedback!
Annedien