Ga naar inhoud

Restyle van mijn logo...

Geplaatst:

Annedien Hoen

Ik ga zelf dan ook maar eens in de vuurlinie staan! ;D

Ik ben sinds begin van dit jaar begonnen met het herdefiniëren van mijn positionering en heb een aantal onderdelen omschreven waarop ik mijn bedrijf ga veranderen.

Eén daarvan is mijn eigen logo- razend moeilijk, dus echt zoiets dat je lekker lang uitstelt, maar ik heb nu iets gemaakt dat verbeeldt wat ik graag wil uitstralen. Het is een station ergens aan het einde van een lange reis bespiegeling, dingen op z'n kop zetten en er naar kijken, incubatie, mind maps, word documentjes, losse aantekeningen...totdat je dan ineens het grotere plaatje ziet.

Ik wil dit graag met jullie delen en om jullie feedback vragen op het niveau van uitstraling, relatie tussen wat ik erover zeg en hoe het eruitziet, de ambities en het resultaat.

(En hoe jullie me hebben leren kennen de afgelopen tijd, de een kent mij en mijn kwaliteiten wat beter dan de ander, maar zal toch een beeld opleveren)

Het 'verhaal' heb ik erbij opgenomen om zo een context te creëeren, aan een mening puur in de sfeer van "mooi" of "niet mooi" heb je meestal weinig heb ik gemerkt ;)

Ik zie uit naar jullie feedback!

Annedien

restyle_impulsant_pres.gif

Featured Replies

Geplaatst:

Hans S

Een grafisch en textueel juweeltje! Mooi gemaakt hoor!

Alleen vroeg ik me af wat dit is:

wave.gif

Een foto van de binnenkant van een fles?

Geplaatst:

Amadeos, inspireert ...

Mooi werk, ik persoonlijk hou van minimalistische logo's hoewel ik me inderdaad kan vinden in de stelling dat er tegenwoordig vrijwel geen sprake van design meer is. Allemaal computerwerk. Helaas maak ik me daar ook schuldig aan. Eenheids.....

Kleurstelling heerlijk.

Maar ... hij is niet bepaald geschikt voor 800 bij 600. Waarschijnlijk weet je dat al.

Groet, Remo

PS: Vreemd dat deze thread zo lang mag draaien. Ik heb het een aantal keren eerder meegemaakt dat dit soort zaken als niet relevant voor dit forum werd gekenmerkt en nu kan het wel. Waarom !?!

PPS: ....

Amadeos, inspireert ...

Met vriendelijke groet,

Remo Natali

PS: http://www.penprinter.nl

PPS: http://www.3ddirect.nl

Geplaatst:

Annedien Hoen

• Auteur

Dank voor jullie reacties!

Die foto is de binnenkant van een lange, zwarte buis. Die lag langs de kant van de weg. Ofwel bij de productie krijg je toch een soort welvingen in zo'n buis (hoewel ik me niet voor kan stellen dat dit wenselijk is ivm erosie?) of het licht 'breekt' zo dat je randen ziet binnenin.

Een mysterie ;-) (voor mij althans, het zal wel een logische verklaring hebben)

Waarom is 'ie niet goed voor 800x600?

Hij staat in off-topic.

Daar moet je het wel heel gek maken wil het als niet relevant gekenmerkt worden :-)

(En bovendien... ik help hier vaak, is wel eens leuk als ik ook geholpen word :-)

Geplaatst:

Jeroen Bakker

PS: Vreemd dat deze thread zo lang mag draaien. Ik heb het een aantal keren eerder meegemaakt dat dit soort zaken als niet relevant voor dit forum werd gekenmerkt en nu kan het wel. Waarom !?!

In het deelforum Off-topic en indien je zonder boos te worden kritiek kunt verduren mag een topic als dit altijd hoor.

Geplaatst:

Merkava

Dank voor jullie reacties!

Die foto is de binnenkant van een lange, zwarte buis. Die lag langs de kant van de weg. Ofwel bij de productie krijg je toch een soort welvingen in zo'n buis (hoewel ik me niet voor kan stellen dat dit wenselijk is ivm erosie?) of het licht 'breekt' zo dat je randen ziet binnenin.

Een mysterie ;-) (voor mij althans, het zal wel een logische verklaring hebben)

Waarom is 'ie niet goed voor 800x600?

Hij staat in off-topic.

Daar moet je het wel heel gek maken wil het als niet relevant gekenmerkt worden :-)

(En bovendien... ik help hier vaak, is wel eens leuk als ik ook geholpen word :-)

Bedoel je ethyleen, dat is een zwarte kunstofbuis die ze o.a. gebruiken voor waterleidingen?

Als dat het geval is wordt deze pijp uit een matrijs geperst (extrusie), dan zie je de strepen in de lengte van de buis, deze komen van miniscule afwijkingen in de matrijs.

Erosie ? Denk je aan slijtage van de pijp erosie zoals bij een rivier ?

Een vloestof die door een pijp geperst wordt, blijft langs de wanden kleven, alleen bij extreem hoge snelheden en slijtage veroorzakende vloeistoffen kan de buis slijten. V.b de leidingen die ze gebruiken voor zand op te spuiten, groutleidingen e.d.

Geplaatst:

Nils de Witte

Erosie ? Denk je aan slijtage van de pijp erosie zoals bij een rivier ?

Ik denk eerder aan vermeerderde weerstand door turbulentie.

mode>

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.