Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
TwaBla
Terwijl de meeste mensen zich op vakantie voorbereiden, of al aan het inpakken zijn, is het voor mij het acquisitieseizoen aangebroken. Mijn opdrachtgevers en hun collega's zijn namelijk weg de komende weken, maar zij willen bij terugkomst niet met een lege agenda aan de slag gaan. Liefst zien ze dan een lastige klus geklaard of een nieuw project voorbereid. Nù is dus het moment om opdrachten op te pikken. Juni is jachtseizoen! Elk jaar sta ik als een canadese grizzlybeer langs de rivier te wachten tot de zalmen gaan trekken. Moe en paaizuchtig zwemmen ze tegen de stroom in, dus een vette buit is zo goed als verzekerd.
Hebben jullie dat ook?
Hiep hiep hoera: honderd jaar A4
(DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)