Een collega ondernemer van mij is laatst 1 week op vakantie gegaan. Hij had ongeveer 60,000 euro aan spullen in zijn bedrijf staan. Die heeft hij voor de zekerheid ergens anders neergezet , want er is al vaker ingebroken bij hem.
Dus hij ging op vakantie en die dieven gingen inbreken. En mijn collega heeft 2 telefonen. En die dieven hebben dus niks kunnen vinden. Ze wouden wraak nemen omdat hij niks daar achter liet. Ze hebben met die 2 telefoon lijnen , 0900 nummers gebeld , waar je dus per minuut tussen de 2.50 en 5 euro voor moet betalen. Ze hebben met die 2 telefoons die 0900 nummers gebeld en beide telefoons stonden dus 1 week lang aan.
Nadat mijn collega terug is gekomen van vakantie heeft die een factuur gekregen van rond de 80,000 á 90,000 euro. Hij gaat dus failliet.
Kan hij hier nog iets aan doen juridisch en wettelijk gezien?
[titel aangepast - mod]
Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Geband account
Geband account
Een collega ondernemer van mij is laatst 1 week op vakantie gegaan. Hij had ongeveer 60,000 euro aan spullen in zijn bedrijf staan. Die heeft hij voor de zekerheid ergens anders neergezet , want er is al vaker ingebroken bij hem.
Dus hij ging op vakantie en die dieven gingen inbreken. En mijn collega heeft 2 telefonen. En die dieven hebben dus niks kunnen vinden. Ze wouden wraak nemen omdat hij niks daar achter liet. Ze hebben met die 2 telefoon lijnen , 0900 nummers gebeld , waar je dus per minuut tussen de 2.50 en 5 euro voor moet betalen. Ze hebben met die 2 telefoons die 0900 nummers gebeld en beide telefoons stonden dus 1 week lang aan.
Nadat mijn collega terug is gekomen van vakantie heeft die een factuur gekregen van rond de 80,000 á 90,000 euro. Hij gaat dus failliet.
Kan hij hier nog iets aan doen juridisch en wettelijk gezien?
[titel aangepast - mod]
Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36103-dieven-bellen-0900-nummers-nota-van-80000-euro/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag