Heb in maart en apparaat uitgevonden , en een bekende gevraagd om me te helpen (hij zou het programmeren van de computer over kunnen nemen).
Nou heb ik hem gevraagd of hij samen met mij de kosten voor het patent wil delen, en zijn antwoord is "patent is zinloos want eenieder kan eea net anders benoemen en dan heb je een zinloos patent", hij wil mij wel ontmoeten en weten waar het over gaat.
Hoe zinvol achten jullie een patent? Zou ik mss beter eerst naar een investeerder op zoek moeten gaan alvorens programmeurs etc in te schakelen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
kris_1979
kris_1979
Hoi ,
Heb in maart en apparaat uitgevonden , en een bekende gevraagd om me te helpen (hij zou het programmeren van de computer over kunnen nemen).
Nou heb ik hem gevraagd of hij samen met mij de kosten voor het patent wil delen, en zijn antwoord is "patent is zinloos want eenieder kan eea net anders benoemen en dan heb je een zinloos patent", hij wil mij wel ontmoeten en weten waar het over gaat.
Hoe zinvol achten jullie een patent? Zou ik mss beter eerst naar een investeerder op zoek moeten gaan alvorens programmeurs etc in te schakelen?
Vriendelijke groeten,
Kris
[titel verduidelijkt - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36506-patent-zinloos/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag