• 0

wil een webshop beginnen , maar waar kan ik geld vandaan halen

hoi ik ben tofiek

 

ik ben 14 en binnenkort 15 ik wil een webshop beginnen heb al een idee ik heb alles al gelezen bijv : kvk18 en noem maar op, maar hoeveel kost het totaal en waar kan ik die geld vandaan halen ??? ??? ???

 

bedankt alvast

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ga eerst eens aan de slag om er b.v. eentje te maken waarin je voor de grap iets onzinnigs aan kunt bieden, zoals b.v. gevouwen hoedjes. Het lijkt onzinnig maar dan kom je vanzelf alle punten tegen die je moet overwinnen. Op die manier kun je ook te weten komen hoeveel alles tezamen kost en kun je gaan uitzoeken of het loont om dat geld van je ouders te lenen. Een heel proces van leerstappen. Maar ik heb begrepen dat daar nu zelfs ook al z.g. techniek-leraren op middelbare scholen mee bezig zijn......

Link naar reactie
  • 0

Bedenk eerst eens wat je dan wil verkopen. En zoek ook eens op 'white label' winkels en dropshipping.

Misschien kun je producten via Tradedoubler.nl of TradeTracker.nl verkopen.

 

Hoeveel programmeerervaring heb je?

Wat voor ervaring en kennis heb je dat je denkt dat je een webwinkel wilt runnen?

 

Een webshop kan je beginnen van 100 tot 100.000 euro.

 

Link naar reactie
  • 0

ja maar dat ga ik nooit redden :L

Ik heb het in drie jaar tijd, tijdens de havo, met een bijbaantje in de rozenkas op de zaterdag gered om een basis te leggen. In die drie jaar tijd heb je ruim tijd om zelf websites te maken, informatie op te zoeken en te kijken, bedenken en ervaren hoe het proces in elkaar zit. Kom je zo overheen, is leerzaam en zorgt er voor dat je uiteindelijk ook nog wat zult verdienen als je eenmaal zelf van start gaat. ;)

Link naar reactie
  • 0

[*] ongeschikt

 

 

"Dat ga ik niet redden". Als je 100 euro al niet kan verdienen, hoe wil je dan meer verdienen.

Ik had in die tijd al twee bijbaantjes, een krantenwijk en afwassen in een restaurant.

Je hebt nog helemaal geen idee wat je wilt verkopen en hoe. Ik zou eerst eens gaan lezen op sitedeals.nl of tbforum.nl

Link naar reactie
  • 0

Het lijkt me inderdaad verstandig jezelf eerst eens te oriënteren. Praat er eens met je ouders over en bekijk wat de mogelijkheden zijn. Daarnaast ben je naar mijn weten pas vanaf je 18e handelingsbekwaam en kom je pas vanaf je 16e in aanmerking voor handlichting. Je kunt beter nog een aantal jaar wachten ;)

Voor op maat gemaakte ondernemingsplannen kunt u bij www.bcw-ondernemingsplan.nl terecht

Link naar reactie
  • 0

Het lijkt me inderdaad verstandig jezelf eerst eens te oriënteren. Praat er eens met je ouders over en bekijk wat de mogelijkheden zijn. Daarnaast ben je naar mijn weten pas vanaf je 18e handelingsbekwaam en kom je pas vanaf je 16e in aanmerking voor handlichting. Je kunt beter nog een aantal jaar wachten ;)

 

Ik ken wel mensen die op hun 17e al begonnen met websites en daar tot op heden heel succesvol mee zijn. (lees: rijk)

Of dan Ben van bellen.com die begon ook al vroeg.

 

Ik denk niet dat je te jong bent, ik denk dat je je eerst even moet orienteren. Zoveel risico loop je niet met een site die is opgebouwd via bijvoorbeeld Tradetracker.nl en je leert er een hoop van. Dus lees alle forums, begin dan wat en leer ervan.

 

Succes!

Link naar reactie
  • 0

ja maar dat ga ik nooit redden :L

 

 

Beste Tofiek,

 

Wij spreken hier over bedragen vanaf € 100,-. Dit kun je met bijna elk bijbaantje in 1 maand verdienen! Uiteraard moet je niet denken dat het bij die eenmalige € 100,- zal blijven, je wilt je webshop namelijk ook online houden dus zul je maandelijks/jaarlijks hosting moeten betalen.

 

Als ik jouw verhaal en jouw antwoorden lees ben ik bang dat jij er nog niet helemaal klaar voor bent. Ik denk eerlijk gezegd dat je op zoek bent naar de makkelijkste weg om iets 'voor jezelf' te beginnen en geld te verdienen. De meeste ondernemers hebben een leuk idee en weten wat ze willen. Vervolgens moeten ze keihard werken (vooral op jouw leeftijd) om dit te realiseren. Dan is het alsnog de vraag of het succesvol zal zijn; ondernemen is risico lopen.

 

Kijk eens lekker een paar maanden mee op dit forum, zo kom je langzamerhand te weten wat er allemaal bij komt kijken!

Link naar reactie
  • 0

Om uw online winkel te beginnen, hebt u een kapitaal of een budget.

je zou dan een lening van een bank of een individuele serieus.

Ik kan helpen bij het vinden ernstige financiële mogelijkheid om financieel te ondersteunen.

 

Buiten dat het gewoon ordinaire zelfpromotie is zou ik me aan de hand van je vreemde zinnen toch wel eens achter de oren krabben of jij wel de juiste partij zou zijn om ergens mee te helpen

Link naar reactie
  • 1

Ik ben zelf ook met de voorbereiding van een website bezig. Ik ben zelf 16 en heb al rustig 150 uur in de voorbereiding zitten (al is mijn onderneming iets complexer dan een webshop). Zorg dat je jezelf goed inleest en met ervaren mensen praat.

 

Over die webshop hoef je je echt geen zorgen te maken. Er lopen genoeg studenten rond die voor 200 euro een prachtig ding kunnen maken.

 

Maar, eerst goed lezen oriënteren en voorbereiden. Dan kun je daarna verder kijken!

Het runnen van een bedrijf is net iets lastiger dan je denkt. Wat dacht je van de voorwaarden, je tijdsindeling ivm. school? Je aansprakelijkheid? Je facturen? De belasting? De administratie?

 

Ga eerst mijn eens alles netjes opschrijven. Dan kun je daarna gerichte vragen stellen.

 

Veel succes! Als je trouwens niet weet waar je moet beginnen en waar je op moet letten, dan kan ik je wel een zetje in de goede richting geven. Neem gerust contact op! Ik heb hetzelfde traject doorlopen. ;)

 

groetjes

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 121 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.