Ik heb zelf een ondernemersplan geschreven, echter heb ik niet de tijd/zin om het uit te voeren. Het is wel een goed ondernemersplan, al zeg ik het zelf ;D, wat 'alle' facetten rondom een organisatie gedetailleerd behandeld. Nu was ik benieuwd naar de mogelijkheden die ik heb met dit ondernemersplan.
- Kan ik het bijvoorbeeld verkopen? Zoja, waar?
- Zijn er mensen die ondernemersplannen willen uitvoeren (in ruil voor een aandel in het bedrijf bv.)? Waar kan je die buiten je eigen netwerk vinden?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
r0nald1
r0nald1
Beste hl'ers,
Ik heb zelf een ondernemersplan geschreven, echter heb ik niet de tijd/zin om het uit te voeren. Het is wel een goed ondernemersplan, al zeg ik het zelf ;D, wat 'alle' facetten rondom een organisatie gedetailleerd behandeld. Nu was ik benieuwd naar de mogelijkheden die ik heb met dit ondernemersplan.
- Kan ik het bijvoorbeeld verkopen? Zoja, waar?
- Zijn er mensen die ondernemersplannen willen uitvoeren (in ruil voor een aandel in het bedrijf bv.)? Waar kan je die buiten je eigen netwerk vinden?
Iemand nog andere ideeën?
Alvast bedankt
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36679-wat-te-doen-met-een-ondernemersplan/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag