Ga naar inhoud

Deze man bewijst mijn ongelijk.

Geplaatst:

herman van der helm

en deze nog meer:

Featured Replies

Geplaatst:

ironny

Als deze mensen inderdaad een aantal reserveruggen thuis hebben liggen ben je het haasje ;D

www.bofatelefoondienst.nl

Geplaatst:

Sabra

Ik denk dat deze man eerder bewijst dat ie je volgende klant wordt... ;D

Geplaatst:

Roel J

De uitzondering bevestigd de regel toch? ze zijn wellicht te gebruiken als promo filmpjes met een slogan in de trant van.. "heeft u geen jerommeke in dienst die alles kan tillen. denk dan eens aan de tiller"

Geplaatst:

Right

Brrrrr...... dan zou ik me inderdaad liever laten "tillen" met uw product ;)

Geplaatst:

herman van der helm

• Auteur

De uitzondering bevestigd de regel toch? ze zijn wellicht te gebruiken als promo filmpjes met een slogan in de trant van.. "heeft u geen jerommeke in dienst die alles kan tillen. denk dan eens aan de tiller"

Zou je de filmpjes mogen gebruiken in eigen promo?

Geplaatst:

member123

niet zomaar nee, maar vermoed niet dat die personen daarover komen klagen.

Maar zo een fimpje is natuurlijk ook heel eenvoudig zelf te maken met mensen die wel toestemming geven.

Geplaatst:

herman van der helm

• Auteur

Maar zo een fimpje is natuurlijk ook heel eenvoudig zelf te maken met mensen die wel toestemming geven.

Ik denk dat ik als fabrikant dan misschien problemen kan krijgen met de CE wetgeving.

In ieder geval moet je dan wel duidelijk maken dat je dit "niet thuis moet proberen"

Zo is ook dit filmpje op youtube verschenen. Ook niet thuis proberen dus.

Geplaatst:

TwaBla

De opzet van Youtube is zo dat filmjes zich laten delen. Je hoeft dat niet in een al te commerciële setting te doen, maar je kan een blog aan je website koppelen met observaties in de wereld van het tillen.

En ga alsjeblieft geen grappige dingen uitleggen met slogans. :P

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.