mag ik de winstaangifte van mijn vrouw, ze heeft een verlies van 18.ooo eur als beginnende ondernemer en ze had vorig jaar geen inkomen loon of uitkering, verrekenen met mijn aangifte IB, ik heb een dienstbetrekking, we heeb een woning en hebben ook leningen afgesloten voor haar ondernemingen welke op onze beider naam staat maar de onderneming op haar naam.ik moet op mijn IB betalen, kan ik dit verrekenen met haar winst aangifte zodat we toch nog wat van onze investering terugkrijgen.
ik weet dat er geen loonheffing is ingehouden voor haar maar zijn er toch uitzonderingen?
ik heb gegoogled op de web maar helaas zonder concrete antwoorden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
cashparant
cashparant
hallo,
mag ik de winstaangifte van mijn vrouw, ze heeft een verlies van 18.ooo eur als beginnende ondernemer en ze had vorig jaar geen inkomen loon of uitkering, verrekenen met mijn aangifte IB, ik heb een dienstbetrekking, we heeb een woning en hebben ook leningen afgesloten voor haar ondernemingen welke op onze beider naam staat maar de onderneming op haar naam.ik moet op mijn IB betalen, kan ik dit verrekenen met haar winst aangifte zodat we toch nog wat van onze investering terugkrijgen.
ik weet dat er geen loonheffing is ingehouden voor haar maar zijn er toch uitzonderingen?
ik heb gegoogled op de web maar helaas zonder concrete antwoorden.
alvast bedankt
grt
sandjay
DJ
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37162-winstaangifte-verrekenen-met-ib-partner/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag