Ik wil graag jullie mening horen, over dit concept. hebben jullie ideeën of suggesties wat Q - Awareness Bags kan verbeteren hoor ik dat ook graag.
Alvast bedankt,
Khalid Dadah
Concept:
Q - Awareness vuilniszakken zijn gewoon normale ECO-vuilniszakken, die gewoon in huis hebt in je keukenkastje.
Alleen wat hier zo bijzonder er aan is, dat Q - vuilniszakken zijn uitgerust met een print, dat kan een foto of tekst zijn, dat moet mensen aan het denken zetten en attenderen om zich bewust te maken voor het milieu.
Deze print op de vuilniszakken, zet je mensen aan het denken dat je niet alles op een hoop moet gooien maar moet gescheiden.
Voordelen:
+ Je zet mensen aan het denken
+ Je maak mensen extra bewust voor het Milieu.
+ Je laat zien via de print wat voor gevolgen het kan hebben
+ Wat voor impact het heeft in de wereld.
het is een simpel concept maar het kan een grote effect hebben op het menselijke gedrag.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Borg
Borg
Hallo Allemaal,
Ik wil graag jullie mening horen, over dit concept. hebben jullie ideeën of suggesties wat Q - Awareness Bags kan verbeteren hoor ik dat ook graag.
Alvast bedankt,
Khalid Dadah
Concept:
Q - Awareness vuilniszakken zijn gewoon normale ECO-vuilniszakken, die gewoon in huis hebt in je keukenkastje.
Alleen wat hier zo bijzonder er aan is, dat Q - vuilniszakken zijn uitgerust met een print, dat kan een foto of tekst zijn, dat moet mensen aan het denken zetten en attenderen om zich bewust te maken voor het milieu.
Deze print op de vuilniszakken, zet je mensen aan het denken dat je niet alles op een hoop moet gooien maar moet gescheiden.
Voordelen:
+ Je zet mensen aan het denken
+ Je maak mensen extra bewust voor het Milieu.
+ Je laat zien via de print wat voor gevolgen het kan hebben
+ Wat voor impact het heeft in de wereld.
het is een simpel concept maar het kan een grote effect hebben op het menselijke gedrag.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37628-q-awareness-bags-concept/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag