Ik ben een startende ondernemer en geen enkele bank wil mij geld lenen voor verbouwing. Ik wil een leegstaande pand overnemen en verbouwen om daar mijn bedrijf te bevestigen. Hiervoor heb ik twee ton nodig.
Voor inventaris heb ik ruim 50 000 nodig en dit bedrag kan ik of van bank lenen of van Qreditz. Dat is dus geen probleem maar niemand wil mijn verbouwing financieren. Ik vroeg me daarom af of er subdidies zijn die mij hierbij kunnen. Of andere mogelijkheden zijn ook welkom.
Ik ben nog aan het twijfelen over de ideale rechtsvorm maar dat komt later wel. Eerst wil ik weten of er uberhaupt een mogelijkheid bestaat om die verbouwing te laten plaatsnemen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Soraya123456789
Soraya123456789
Hallo allemaal,
Graag wil bij het volgende jullie advies
Ik ben een startende ondernemer en geen enkele bank wil mij geld lenen voor verbouwing. Ik wil een leegstaande pand overnemen en verbouwen om daar mijn bedrijf te bevestigen. Hiervoor heb ik twee ton nodig.
Voor inventaris heb ik ruim 50 000 nodig en dit bedrag kan ik of van bank lenen of van Qreditz. Dat is dus geen probleem maar niemand wil mijn verbouwing financieren. Ik vroeg me daarom af of er subdidies zijn die mij hierbij kunnen. Of andere mogelijkheden zijn ook welkom.
Ik ben nog aan het twijfelen over de ideale rechtsvorm maar dat komt later wel. Eerst wil ik weten of er uberhaupt een mogelijkheid bestaat om die verbouwing te laten plaatsnemen.
Alvast bedankt!!!!!!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37864-subsidie-mogelijkheden-voor-een-verbouwing/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag