Ik ben al enige tijd bezig met internetmarketing en begin daar nu een kleine boterham mee te verdienen.
Graag zou ik me dus willen inschrijven bij de KvK om een eenmanszaak te beginnen.
Echter hoor ik van een aantal mensen dat je helemaal niet bij de KvK toegelaten wordt als je in het verleden in aanraking met justitie bent geweest... en je raad het al... dat ben ik dus wel. Jaar of 5 geleden maar geen ernstig vergrijp (denk aan fietsdiefstal o.i.d)
Nou denk ik dat ik hier aan het juiste adres ben aangezien ik een paar andere posts heb gelezen waar iedereen zeer vakkundige antwoorden heeft.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
adrie3
adrie3
Hallo allemaal
Ik ben al enige tijd bezig met internetmarketing en begin daar nu een kleine boterham mee te verdienen.
Graag zou ik me dus willen inschrijven bij de KvK om een eenmanszaak te beginnen.
Echter hoor ik van een aantal mensen dat je helemaal niet bij de KvK toegelaten wordt als je in het verleden in aanraking met justitie bent geweest... en je raad het al... dat ben ik dus wel. Jaar of 5 geleden maar geen ernstig vergrijp (denk aan fietsdiefstal o.i.d)
Nou denk ik dat ik hier aan het juiste adres ben aangezien ik een paar andere posts heb gelezen waar iedereen zeer vakkundige antwoorden heeft.
Kunnen jullie mij hierover informeren?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38142-aanraking-met-justitie-kvk-toegestaan/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag