Het bedrijf van mijn ouders maakt sinds kort gebruik van een nieuw systeem voor inkoop, verkoop, administratie, enzovoorts. Voor dit systeem wordt maandelijks een bedrag aan "huur" betaald en is een standaard oplossing. Dit pakket voldoet aan de eisen die destijds gesteld zijn aan een systeem maar toch zijn er een groot aantal details en processen in het systeem die sterk verbeterd kunnen worden.
Om het werk makkelijker te maken is de leverancier van het systeem gewezen op deze onvolmaaktheden in het systeem, met hierbij de vraag of hier iets aan gedaan kan worden. Dit was voor de leverancier geen probleem. Deze verbeteringen aan het systeem worden echter stevig aan het bedrijf van mijn ouders gefactureerd.
Is deze manier van factureren normaal? De verbeteringen die door ons worden aangereikt aan de leverancier worden nu door een gebruiker van het systeem duur betaald terwijl de leverancier een beter systeem krijgt.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Sjorsje
Sjorsje
Hallo Higherlevel.nl
Het bedrijf van mijn ouders maakt sinds kort gebruik van een nieuw systeem voor inkoop, verkoop, administratie, enzovoorts. Voor dit systeem wordt maandelijks een bedrag aan "huur" betaald en is een standaard oplossing. Dit pakket voldoet aan de eisen die destijds gesteld zijn aan een systeem maar toch zijn er een groot aantal details en processen in het systeem die sterk verbeterd kunnen worden.
Om het werk makkelijker te maken is de leverancier van het systeem gewezen op deze onvolmaaktheden in het systeem, met hierbij de vraag of hier iets aan gedaan kan worden. Dit was voor de leverancier geen probleem. Deze verbeteringen aan het systeem worden echter stevig aan het bedrijf van mijn ouders gefactureerd.
Is deze manier van factureren normaal? De verbeteringen die door ons worden aangereikt aan de leverancier worden nu door een gebruiker van het systeem duur betaald terwijl de leverancier een beter systeem krijgt.
Ik ben benieuwd naar jullie reactie.
Groet,
Sjorsje
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38704-kosten-nieuw-systeem/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag