Ik ben van plan om een bedrijf op te starten dat zich richt op de bemiddeling van personeel. Flexibel en structureel.
Nu ben ik aan het twijfelen welke bedrijfsvorm voor mij het beste is. Ik start alleen, maar het is de bedoeling dat er op termijn ook personeel aangenomen wordt dat in dienst komt van het bedrijf.
Het gaat mij met name om het toekomstplaatje .. Stel dat het een groter bedrijf wordt dan lijkt het me handig om het nu zo op te zetten dat ik in de toekomst niets meer hoef te veranderen...
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
S_K
S_K
Hallo,
Ik ben van plan om een bedrijf op te starten dat zich richt op de bemiddeling van personeel. Flexibel en structureel.
Nu ben ik aan het twijfelen welke bedrijfsvorm voor mij het beste is. Ik start alleen, maar het is de bedoeling dat er op termijn ook personeel aangenomen wordt dat in dienst komt van het bedrijf.
Het gaat mij met name om het toekomstplaatje .. Stel dat het een groter bedrijf wordt dan lijkt het me handig om het nu zo op te zetten dat ik in de toekomst niets meer hoef te veranderen...
Graag jullie advies!
Bvd!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39215-welke-ondernemingsvorm/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag